Tuesday, January 29, 2013

Hairstyle!

Am fost atat de obsedata de a schimba ceva la parul meu incat l-am distrus total

De la par lung,rosu,ondulat la par scurt,negru si drept!

Singurul lucru de care ma bucur este ca parul meu a devenit mult mai drept de cand m-am tuns scurt,dar cu toate acestea imi pare foarte rau,si mie foarte dor de buclele mele lungi si jucause haha,cu toate ca devenise un chin pentru a-l intretine la un moment dat!

Oricum,parul meu este momentan in reparatii si va fi in regula in aproximativ 3-4 luni cand il voi tunde din nou pana la gat pentru a fi totul de aceeasi marime!

Dar pana atunci voi face practica cu parul surorii mele! Nu este de foarte mare folos,mentru ca toate trucurile pe care le-am invatau au fost pentru par lung,iar din obisnuinta inca mai incerc si caut altele insa tot pentru par lung!Cu timpul poate ma voi impaca cu idea ca podoaba mea capilara bogata sa dus pe apa sambetei hehe!

Astazi am incercat in a face un mic trandafir dintr-o suvita din parul surorei mele insa fotografia nu este prea reusita din cauza luminii! Maine insa va trebui sa ma trezesc dimineata pentru a reincerca creatia mult mai bine decat acum!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...