Thursday, February 14, 2013

Rochia de vis

Yummi!

Pe langa faptul ca se regaseste printre micile mele placeri,se pare ca astazi am devenit o fata inraita a micei cutiute cu “minuni”! De ce? Ei bine din cauza mecanismul promotiei Activia,si anume: cumpara Activia,inscrie informatiile de pe bonurile fiscale pe site-ul Activia sau prin SMS la 1843,iar cu 14 Activia intri in tragerea la sorti pentru una dintre cele 42 de rochii de designer!

Asa ca eu,ca oricare alta femeie,placandu-mi cadourile,m-am gandit ca una dintre cele 10 superbe rochite de la Rhea Costa ar fi cadoul perfect pentru mine. Cred ca oricine si-ar dori o rochita plina de culoare in care sa te simti ca o regina atunci cand esti imbracata in ea! Asa ca desi mai sunt cateva zile pana la sfarsitul concursului am decis sa trec la treaba incepand cu alegerea rochitei preferata,lucru care nu mi-a luat prea mult timp sa finalizez alegerea deoarece am stiut din prima ca rochita cu numarul 10 este perfecta pentru mine iar burticii mele cu siguranta iar placea sa danseze in ea alaturi de un baiat frumos la o petrecere <3 !
Si iata,aceasta este rochita care mi-ar putea face una dintre cele mai frumoase zile ale vietii mele deoarece ar fi prima daca cand as castiga un concurs constand intr-o rochita de vis!

De asemenea m-am regasit foarte mult si in descrierea rochitei spunand ca sunt o fire visatoare si vad dincolo de aparente!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...