Friday, February 1, 2013

Today Makeup

Ma tem ca dorinta mea de a crea cat mai multe modele de makeup cam se risipeste,iar aceasta revine doar pe timp de noapte,insa nu la fel este si cu cat mai multe noi produse cosmetice! Acestea imi place sa am de toate din ce in ce mai mult,insa nu sa le folosesc foarte des!Cel putin acum! Insa voi incersa sam a impotrivesc acestei leni fata de machiaj,si cred ca voi incepe de maine!

Machiajul de asta seara a fostunul … usor,simplu si a consumat foarte putn timp!

Forma seamana mai mult a unui peste de acvariu Ceea ce imi da mai multe idei pe viitor. Am ales doar o singura culoare,pentru ca la inceput am avut o alta ideea de machiaj,insa rezultatul a fost ceva mai diferit.

Fata
~Avon colortrend fresh face oil-free foundation
~Baolishi cobra -3
Ochi
~Maxilash Mascara Oriflame

Despre culoare insa nu va pot spune prea multe,am luat-o dintr-o paleta de 11 culori,lagoon,cream eyeshadows,insa singurul lucru pe care il stiu,de la avon …

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...