Thursday, March 28, 2013

Bufnite

Va place sa purtati diferite bijuterii care au forme mai aparte? Ei mie da :D Asa ca astazi m-am gandit sa ma axez pe vestitele bufnite care arata senzational atunci cand e vorba de bijuterii.
Astazi am avut o zi lunga de shopping .. asa ca am avut timp pentru multe cumparaturi despre care o sa vorbesc in zilele urmatoare.
Am decis sa cumpar o pereche de cercei aurii in forma e bufnita,care au niste ochi rosii si cu siguranta vor sta superb in urechile mele alaturi de parul meu negru (va deveni negru cat de curand)
Nu sunt amatoarea bijuteriilor din aur .. tot timpul am preferat argintul in locul lui!
Asa ca a trebuit obligatoriu sa fie si varianta argintie a bufnitelor in marea mea colectie de bijuterii ;) doar ca aceasta a fost cu tot cu lantisor :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...