Tuesday, March 19, 2013

For Body

Am avut in plan de foarte mult timp sa realizez aceasta postare,insa nu am avut timpul necesar pentru a o crea!
Astazi insa timpul a fost de partea mea,la fel si rabdarea,dar si dorinta de a impartasi cu voi micile mele placeri ca sa spun asa :D
Si acestea sunt produsele mele preferate pentru corp si fata,nu sunt toate deoarece mai am cateva pe care nu le-am testat inca!
1- Rexona for Women - Long Lasting Protection - Fragrance Collection - Sexy
Imi place foarte mult efectul dupa cateva secunde de la aplicarea lui :D indiferent de cat de umeda ar fi pielea aceasta devine foarte neteda si uscata! Insa durata lui nu este  chiar de 48 ore,are mult mai putin :D

De asemenea are un miros foarte placut,dulce,nu te ameteste si persista mult timp.

2-Rexona for Women - Long Lasting Protection - Ultra Dry - Cotton
La fel ca si cel de mai sus,insa parfumul este mult mai simplu?? Nu imi potda seama cu ce anume seamana dar este un parfum lejer si usor!

3-Silk Beauty - Hand Cream - Oriflame
Are un parfum minunat,orhidee,intra foarte repede in piele,facand-o foarte fina :D

4-Cera Di Cupra - Ricetta Di Bellezza
Este una din cremele mele preferate pentru maini.Contine ceara de la albine,mirosul este de asemenea a miere de albine,iar efectul este extraordinar,lasa o piele fina,moale si frumos mirositoare!
5-Oriflame - Pure Nature - Aloe Vera Y Arnica Extract
Un gel pentru calmarea tenului,cu un miros pe masura,iar pe durata aplicarii simti ca se racoreste tenul au! O senzatie foarte placuta!
6-Doina - Emulsie Cu Laptisor De Matca
Cu siguranta foarte multe doamne si domnisoare au incercat aceasta crema,in special mamele noastre :D 

Are un miros atat de dulce,iar fata mea devine atat de moale si neteda,ca funduletul bebelusului,atunci cand o folosesc :D
7-My Face 80 Cosmetic Applicators 
Eu le folosesc mai mult pe post de betisoare de urechi,si cu siguranta nu sunt numai eu :D pentru aplicarea csmeticelor prefer insa mai mult periutele decat aceste betisoare :D

8-Avon - Naturals Body Spray - Cherry Blossom
mmmm,cel mai minunat sprei de corp pe care l-am intalnit pana acum.pe langa faptul ca are un miros senzational de flori de cires,parfumul persista schiar si dupa o saptamana! este enzational! 

9-Venus - Latte Detergente Addolcente 
Un  .... nici nu am cuvinte :)) este minunata,la fel ca si laptisorul de matca,sunt cam la fel insa acesta se topeste mult mai repede,mirosul este mai fin,insa rezltatele sunt aceleasi!

10-Venus - Tonico Delicato Rinfrescante
Poate fi putin comparat cu spirtul?? Are cam acelasi miros,insa este mult mai slab.Insa am testat un lucru.Indiferent de cat demult te-ai spala pe fata,daca folosesti acest produs chiar si imediat dupa spalare vei ovserva pe buretel destul de multa "mizerie" ... deci prin urmare pot spune ca,curata foarte bine pielea,usuca cosurile si intra foarte repede in piele!

11-Avon - Far Away - Dreams
L-am castigat in urma unui concurs sustinut de Avon in orasul meu. Fusese premiul 1,si fsesem atat de fericita si norocoasasa il castig chiar eu :D

Despre miros ... pot sa spun ca:
- daca este folosit in cantitati mari acesta devine itepator,chiar si cu dureri de cap
- daca este folosit din ce in ce ai putin,miorsul este din ce in ce mai placut... iar aici pot spune ca denumirea lui "Dream" isi spune cuvantul ;)
12-Dalin - Body Wipes
Iubesc produsele Dalin,sunt foarte bune,parfumate iar despre servetelele umede as putea sa spu un singur lucru : am incercat ani la rand produse,leacuri si alte chestii pentru cosuri si pete,insa nu m-a ajutat nici unul dintre ele cum au facut-o servetelele umede! Nu stiu cum este la voi dar ... ele sunt micul meu sfat impotrivacosurior si a petelor! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...