Sunday, March 10, 2013

Leapsa

Ador aceste concursuri,si sunt mereu in cautare de noi si noi concursuri unde poti castiga diferite chestii! Astazi insa am dat peste un blog atat de dragut,juliet.ro,unde gasesti cam totul despre cosmetice,si foarte multe concursuri organizate de catre Juliet.Asa ca am decis sa particip si eu la o mica leapsa care consta in raspunderea catorva intrebari :D ,I love it!

Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?

Blogurile au fost din totdeauna sursa mea de inspiratie in machiaj! Deci pot spune ca am invatat totul despre machiaj din blogurile pe care le urmaresc,incepand de la cum sa incepi machiajul,linii si umbre ale fetei,trasarea ochilor,alegerea produselor,armonia culorilor,cum sa machiaezi ochii,cum aplic produsele,cum sculpt cu ajutorul tehnicilor de machiaj fata,ochii.

Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?

Daca unul sau mai multe cosmetice nu mi se potrivesc tenului meu sau pur si simplu nu imi plac le daruiesc cu mare drag unei persoane cu care s-ar impaca bine cu acel produs! In schimb,de imprumutat,cosmeticele mele totdeauna au fost la dispozitia oricui :D


Care sunt aspectele placute si mai putin placute ale bloggingului?

Aspectele placute ale bloggingului ... hmm ... dupa cum spuneam si la prima intrebare,poti invata foarte multe din blogurile altor persoane,si sa iti faci multi prieteni,insa cele mai putin placute ... nu m-am lovit de vre-o problema pana acum :D 


Cum iti vezi blogul peste 10 ani?

O intrebare destul de grea pentru mine,blogul meu este la inceput de drumuri :D insa sper din tot sufletul sa devina unul dintre cele mai frumoase bloguri de frumusete :D 


Dupa ce criterii iti cumperi produsele cosmetice? Review-urile din blogosfera iti influenteaza achizitiile?

Uneori,da,pentru a incerca si alte produse sau in speranta ca creatiile mele vor arata la fel de bine ca si acelor persoane pe care le invidiez pentru creatiile lor hehe :D insa pentru moment indiferent daca folosesc sau nu aceleasi produse ca ele nu am reusit sa am acelasi rezultat niciodata :( Dar sper sa reusesc pe viitor ;)


Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?

Doua creioane de la ADA unul pe alb si unul pe albastru <3


Cat timp pe saptamana dedici blogului (scrirea articolelor, citirea blogurilor, comentarea postarilor etc.)

Incerc pe cat de mult se poate,la inceput fusese o data pe saptamana,apoi am inceput sa postez din ce in ce mai des. De comentat insa ... comentez destul de des pe blogurile altora :D al meu din pacate nu este atat de popular incat sa primesc comentarii :(


2 comments:

  1. Multumesc mult pentru participare, mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale. Iti urez mult succes!

    ReplyDelete
  2. Multumesc,de asemenea mi-a facut placre sa raspund intrebarilor tale :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...