Friday, March 29, 2013

New

Noile mele achizitii de astazi,insa m-ai am de scris cate ceva si despre cele de data trecuta pe care le-am incercat si nu am mai apucat sa va spun despre ele!
1~My Body - Lotion pink grapefruit
Iti face pielea foarte fina,cu un miros de grapefruit senzational,ma mult a portocala as putea spune :D Este o crema tare,care se topestea foarte repede in mana,ceea ce nu este nevoie sa folosesti prea mult pentru tot corpul ;)
2~Catalog Avon
3~RX Nail File Tools Series
Este foarte buna,iar capatul pentru cuticule funtioneaza perfect ;)
4~Titania Germany Professional Hair-Care
Este foarte fna,nu zgarie,piaptana parul foarte usor,nu il incalceste sau electrizeaza ;)
5~Editt Cosmetics Perfect Powder Cantare 2
Are un miros foarte fin,inca nu am incercat-o pe fata mea insa am incercat din curiozitate pe mana cum arata ;) iar rezultatul este foarte dragut.
6~Gabrini Multivitamin Nail Polish 328
Am mai avut alta nuanta de rosu,mai inchisa,aceasta inca nu am incercat-o,insa cred ca ar fi fost mai interesanta varianta cu sclipici :( dar va voi spune mai multe despre ea cand o sa fie pe unghiile mele :D
7~Gabrini Multivitamin Nail Polish 387
Sunt destul de ... destul ... 2 straturi,moale,usor de aplicat,mirosul nu da dureri de cap.
8~Editt Cosmetics Fard de obraz rouge
Are un miros de ruj :D Un roz-portocaiu dragut..voi spune mai multe despre el cand il voi incerca
9~Man zi miao the Colossal Volum Express Mascara
Are un miros ciudat ... putin ametitor :)) Periuta insa nu este tat de grozava ... dar voi reveni alta data cu mai multe detalii :D
10~Leinasi Eyelashes 163
2 in 1 :D Pare a fi 2 perechi de gene itr-unul,o pereche mai scurte si dese si cealalta mai rare si mai lungi ;) Insa arata extraordinar :D
11~Avon Calming Effects Cream
Ambalajul este din sticla,foarte cremos,pare chiar a fi ca ocrema,intra foarte repede in piele,are capacel,se poate si desfileta,mirosul ... nu este chiar dulce :( 
12~Sclipici:gri,albastru,roz si verde
Sunt senzationale <3 imi mai lipseste culoarea galben :( insa urmeaza sa o aduc in mica mea colectie :D Capacelele se infileteaza,nu se imprastie,se aplica foarte usor si ... sunt uimitoare

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...