Thursday, March 28, 2013

Shopping

Am inceput acest an cu multe cumparaturi,indiferent de natura lor,si se pare,sper,sa o tin asa tot anul :D
Nu m-am putut abtine nici de data aceasta de la bluze :D 
Insa ma bucur ca de data aceasta am fost atat de norocoasa sa gasesc mult mai mult ca de obicei si la preturi mult mai convenabile :D
1~Poza nu este chiar reusta dar bluzita este foarte frumoasa.80% Cotton,20% Spandex de la Ro-Lil Dinamic. Imi place ca este usoara si racoroasa iar marginile de la maneci sunt foarte frumoase ;)
2~ De la Mi Yu Ki . Imi da o senzatie de rochie de mireasa :D are un material elastic lucios dedesupt,2 valoane,2 trandafiri pe umarul stang,la maneci are elastic iar pe fata da impresia ca este legata cu un snur :D
3~Tot de la Mi Yu Ki,este un tip de camasa,cu un valonas negru din dantela jos,la maneci cu elastic,la mijloc se leaga cu un snur.
4~Este o bluzita simpla,iar pe maneci are captusita o dantela cu bilute albe <3 In fata este mai scurta,iar in spate este putin mai lunga!
5~CAS fashion,se poate ridica atat la maneci cat si jos,cu bumbi,2 buzunare pe piept,iar pe umeri sunt captusiti niste tinte rotunde!
De asemenea ... am o colectie destul de mare de sutiene,chilotei si chiorapi de toate formele si culorile :)) Insa din cauza scaderii in greutate .. a trebuit cumva da reimprospatez colectia de sutiene :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...