Monday, April 29, 2013

Colossal Volum Express Mascara

Va spusese-m mai demult ca voi reveni cu o alta postare referitoare la produsul cu numarul 9 din aceasta postare.
Mai exact,este vorba despre Mascara Colossal Volum Express doar ca de la Man zi miao!
M-a cam dus in eroare chestia asta cu Miao :)) si am cumparat acesta in loc de cel de la Maybelline. Singura diferenta dintre ele este periuta.
Cea de la Maybelline este mai deasa in peri si acestia sunt mult mai lungi,pe cand cea de la Man zi miao are perii mult mai rari,scurti si periuta este foarte moale,ceea ce face ca aplicarea rimelului sa fie putin mai dificila pentru simplu fapt ca periuta de indoaie de fiecare data,insa rezultatul cred ca este acelasi!
Despre demachiere insa nu am prea multe de spus,deoarece,eu folosesc doar un singur mod de a-mi da jos tot machiajul de pe fata,si acesta fiind,apa calduta cu sapun . Consider ca aceasta este cea mai usoara,rapida si igienica metoda de demachiere. DAR,acest rimel mi-a dat mari batai de cap de fiecare data deoarece in contact cu apa devine unul si acelasi :)) putin amuzant deoarece nu am mai patit  asa ceva cu nici un alt rimel. Toata apa pe care o aplic pe fata devine dintro data neagra,curgand de pe fata o gramada de siruri negre,ceea ce necesita maimulte clatiri decat de obicei,insa spalarea se accentueaza mai mult pe fata decat pe ochi deoarece genele sunt perfect curate,ceea ce este foarte bine pentru mine pentru ca mereu am urat acel moment cand trebuia sa imi dau rimelul jos de parca mi-as scoate ochii =)) si sa raman si fara 2-3 gene in minus la fiecare spalare :)Acesta cred ca este punctul forte,din punctul meu de vedere,deoarece nu ma face sa imi frec ochii pana acestia devin perfect curati la demachiere!

Mai jos sunt cateva fotografii cu rezultatul testarii acestui rimel!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...