Thursday, April 25, 2013

Hallo!

Cu mare dezamagire o spun,insa tocmai am luat o pauza in ceea ce priveste machiajul,si asta datorita faptului ca am ceva probleme cu vederea care imi provoaca o stare proasta a sanatatii(greata,dureri de cap,ameteli si desigur vederea proasta).
Insa nu vreau ca blogul meu sa fie "mort" pana ce eu voi fi mai bine,asa ca in curand voi veni cu cateva postari despre ceva produse pe care le astept cu nerabdare <3,de asemenea incep sa ma pregatesc pentru aceasta vara,asa ca am reimprospatat putin garderoba,costumele de baie,incaltaminte si multe altele!
Acum fiind si perioada recoltelor :)) fiind de la sat va trebui bineinteles sa imi ajut parintii la treburile casei,ceea ce este si obositor,insa imi voi face cu siguranta timp pentru cateva postari pe zi!
Pupici!
Have a nice day!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...