Friday, April 19, 2013

Test - Pink Magic Lipstick

Va spuneam chiar ieri despre noul meu lipstick. Ei bine ,astazi am decis sa il pun la un mic test sa vad cat poate rezista pe buze!
Hmm,am decis sa il combin cu LipGloss-ul pink pucker de la Avon pentru a arata putin mai intens,si sincer,dupa parerea mea,cred ca a fost un test bine trecut!
Dupa aplicarea lipstick-ului in combinatie cu lipgloss-ul,acestea au fost puse unor mari obstacole,deoarece imediat dupa a trebuit sa iau pranzul,iar la terminarea lui va spun sincer ca am fost putin uimita,deoarece ma asteptam sa nu mai gasesc nimic pe buzele mele,insa nu a fost asa! 
Mai jos este o fotografie cu buzele mele imediat dupa ce au fost pictate,la 5 ore dupa ce au fost pictate(desi cred ca ar fi fost mult mai bine daca fotografia ar fi fost facuta la 3 sau 4 ore),si una cu buzele mele naturale!
Parerea mea este ca acest lipstick este foarte bun,si cu siguranta il voi mai cumpara pe viitor si in alte nuante!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...