Monday, April 22, 2013

Today Nails

Primavara devine din ce in ce mai indrazneata,hainele de vara devin purtate din cein ce mai mult asa ca a venit timpul sa imi las din nou unghiile lungi luand o pauza de la muncile casei care le vin de hac!
Astazi am folosit una dintre putinele oje pe care le am in acest moment,Gabrini Multivitamin nuanta 387!
 Tunquoise fiind si culoarea mea preferata,aceasta oja mi se pare foarte frumoasa.
Se aplica foarte usor datorita periutei bogate in peri,fiind de ajuns doar 2 straturi,se usuca foarte repede si se uniformizeaza imediat dupa ce este aplicata fara sa lase dungi sau cocoloase!

2 comments:

  1. Yes pizza is yummy! You should try my Hawaii low carb pizza. The bottom is omelette!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...