Sunday, May 26, 2013

ADA Pencils

Dupa cum spuneam si in mai multe postari anterioare,creioanele mele preferate sunt cele de la ADA.
Nu am toata colectia,insa incerc incetul cu incetul sa le am pe toate,chiar daca costa doar 1 leu :).
Nu prea isi merita pretul :(,deoarece sunt foarte bune spre deosebire de alte creioane,insa nu ma plang :)) 
Pentru moment am doar 11 creioane,insa mereu mai adaug cateva de fiecare data cand se intampla sa trec pe langa magazinul de unde le achizitionez :))
Imi plac pentru ca au un aspact foarte dragut(micute,iar calitatea lemnului este foarte buna) Se ascut foarte usor,acopera foarte bine,culorile sunt foarte intense,cu exceptia celui alb,pe care il folosesc doar pe arcada sau pentru a defini mai bine sprancenele(uneori).
Capacelele sunt din plastec,si ador acel sunet atunci cand scot creionul din ele (poc) :))
Prin descrierile diferitelor site-uri scrie ca s-ar indeparta usor la demachiat,insa eu consider ca sunt cam rezistente la apa.
Aici sunt doua fotografii:cu si fara blitz
De la stanga la dreapta:Alb,Gri Clasic,Roz Romantic,Coral,Rosu,Purpuriu,Lila,Roz Antic,Verde China,Albastru Voronet,Negru.

4 comments:

  1. am achizitionat si eu cateva...sunt ok mai ales calitate-pret! :)

    ReplyDelete
  2. Si eu ador creioanele astea.Le folosesc inca din generala,ca deh...atunci nu-mi permiteam altceva,dar le-am ramas fidela.Pigmenteaza chiar bine si dureaza pana la demachiere.Ce nu-mi place este ca (mie personal) nu-mi dureaza pe waterline.Dar la pretul acesta,nu ma pot plange. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. la mine pe waterline dureaza cel mai mlt :))
      Chiar si in coltul interior al ochiului atunci cand mai creez o mica codita acolo :D <3

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...