Sunday, May 5, 2013

Ce am mai folosit!

Despre noi produse pe care le incerc as avea de spus cate ceva in fiecare zi,insa timpul si cheful de a scrie nu  prea imi da ocazia sa o fac :)) .
Astazi as vrea sa va spus despre 2 produse pe care le indragesc,dar si despre 2 mici dezamagiri :D.
1. - Un produs My,My Hair - Repair Shampoo - Aceste produse le puteti gasi doar in magazinele Billa,si au mai multe  ramificatii: my face,my body,my hair si my formen.
Acesta este primul sampon din gama My Hair,si probabil as vrea sa il mai incerc inca odata,insa in combinatie cu un alt sampon impotriva matretii,deoarece acesta are grija doar de par,insa nu si de matreata.
Sincer,lasand la oparte treaba cu matreata,acest sampon chiar mi-a dovedit de la prima folosire ca isi face treaba asa cum trebuie,iar parul meu a devenit muuult mai fin,ca matasea,mai moale,si oferind un parfum placut!
Parul meu este foarte des,iarfirele de par sunt foarte groase,totdeauna mi-a placut acea atingere fina si moale a parului dupa vopsire,iar acest sampon are cam acelasi rezultat.
2. - Romchim - PRO 2 - Sampon pentru par - Antimatreata - Dupa cum am spus si mai sus,parul meu este foarte des,iar firele de par sunt foarte groase,motiv pentru care tot timpul am avut batai de cap cu matreata,si am fost tot timpul in cautarea unui sampon potrivit pentru asta,insa toate au cam foas o eroare!
Acest sampon,mi sa parut o gluma :)) "Antimatreata" pentru ca a fost total invers :))! Cel mai prost sampon folosit vreodata.
Singurul lucru care mi-a placut a fost consistenta lui,ca un gel,si face multe spume fara ca parul sa fie foarte ud. De miros pot spune ca este placut!
3. - Mitia - Sapun crema - Lotus extract & almond milk - Acest sapun lichid se regaseste printre favoritele mele,si am sa va spun de ce!
~ " Compozitia fina impreuna cu extractul de lotus care hraneste pielea si extractele din lapte de migdala cu proprietati de calmare o ajuta sa se mentina moale si supla." - Acestea sunt cuvintele de pe ambalaj,si va spun cu mana pe inimioara ca este 100% adevarat. Sunt indragostita pana peste cap de acest sapun pentru ca imi face pielea foarte fina,foarte cremoasa,nu este nevoie sa folosesc foarte mult din el atunci cand fac dus pentru ca 2-3 picaturi sunt deja prea multe,deoarece face foarte multe spume!
~ Altceva de spus despre acest sapun ar fi faptul ca eu personal,atunci cand folosesc acest sapun nu mai folosesc nici o lotiune,crema sau alte chestii pentru corp deoarece simt ca nu mai este nevoie!
~Exista si varianta la 500 ml,acesta are 1000 ml!
4. - My Body Milk Honey- My - Billa - Ca si primul produs,insa acesta are mult mai multe cuvinte de lauda!
~ Pe langa faptul ca mereu mi-au placut frodusele pe baza de miere de albine,indiferent pentru ce ar fi sau de unde ar fi,Acesta se regaseste in acelasi top ca si produsul cu numarul 3.
~ Numele acestui produs spune multe "Milk Honey",un sapun lichid cu miere si lapte,ideal pentru o curatare zilnica a mainilor. Ingrijeste delicat pielea facand-o moale si supla.
~Mirosul cred ca vi-l puteti inchipui si voi,este mortal :)) ,si persista foarte mult!

Cu ocazia timpului liber pe care m-i la oferit Pastele,am reusit sa imi fac un Wishlist,motiv pentru care dupa sarbatorile pascale voi reveni cat pot de repede cu noi produse care se afla in aceasta lista!
Pana atunci insa lucrez la urmatorul filmulet cu creatiile din luna Aprilie,asa ca va astept pe aici mai tarziu pentru a va spune parerile!
Paste Fericit!

1 comment:

  1. Hmm cred ca ar trebui sa trec si eu o data prin Billa

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...