Monday, May 20, 2013

Chestii noi!

Zilele acestea voi avea ceva de scris despre unele produse pe care urmeaza sa le testez,primesc sau sa le cumpar :D
Astazi am facut un mic tur al orasului in cautare de unele chestii de care pur si simplu am nevoie,sau pur si simplu imi plac si vreau sa le mai folosesc!
Mai jos este o fotografie cu partea mai importanta a cumparaturilor,iar cu timpui voi incepe sa scriu cate ceva despre unele din ele!

1. Chewing gum ORBIT Spearmint, 46 pellets, 64 g

Sunt unele dintre gumele mele preferate,pentru simplu fapt ca nu iti dau lacrimile si iti taie respiratia atunci cand le folosesti :D 
Sunt simple,mentolate,46 la numar,iar ambalajul este foarte dragut!




2.Bref - chlorine powerballs - Hmm ,am maifolosit pana acum,de  aceea am decis sa il recumpar,doar ca in alta varianta.Aceasta pare insa sa nu fe atat de placut mirositoare ca celalalt,insa este destul de accesibil ;),insa parfumul este mult mai prudent fata de cel pe care l-am avut.
Defect - Atunc cand continutul din bile este pe gata,dupa tragerea apei,se scurge si ramane curs :(
3. Eyelash Adhesive Eye - Este un adeziv destul de bun,nu imi pot spune parerea exacta despreel pentru simplu fapt ca este prima data cand am folosit gene false,iar aplicarea nu a fost intocmai perfecta. Din cauza mea bineilteles.Insa il recomand cu placere ;)

4. Wellaton Medium Brown 4/0 - Am decis totusi sa revin la culoarea naturala a parului,asa ca am ales aceasta culoare.Voi fotografia rezultatul in cateva zile ;)





5. Avon Sun + - Light/Medium - Magic tan - Este primul peu autobronzant pe care il folosesc,si spun cu parere de rau ca nu am incercat pana acum :D 
Cel putin,acest autobrozant m-a cucerit din mai multe puncte de vedere:miros,consistenta ,ambalaj si nu in ultimul rand rezultatul. O sa va spun mai multe despre el atunci cand voi termina procesul de autobronzare ;)

6. Dove Beauty Cream Bar - Dintotdeauna mi-au plact produsele Dove,iar acest sapun este nr. 1 :D 
Nu cred ca mai estenevoie sa spun prea multe cuvinte despre el,deoarece cred ca toate am folosit macar odata un sapun Dove,iar denumirea lui isi spune cuvantul :D 
Este foarte cremos,moale,fin,pufos,frumos parfumat si ornamentat si asta conteaza cel mai mult.
7. QY nail polish kit manucure francaise - Nuanta 3 . Si da,spuzati pretul,insa atat au costat :)) . Sunt foarte dragute,micute si are inclus si benzi pentru aplicarea culorii albe.
Oricum,voi reveni cu o alta postare mai amanuntita,poate si un tutorial ;) 



8. Gabrini Elegant Provitamin nail polish - La prima vedere pare a fi o oja destul de stridenta,cel putin asta a fost impresia mea atunci cand am cumparat-o,insa surpriza a fost alta atunci cand am ajuns acasa deoarece aceasta este foarte simpla,lac transparent cu sclipici verde foarte marunt.Este destul de dragut,poate fi aplicat singur,chiar si cu o singura aplicare,dar si peste alte culori,pentru un aspect mai colorat!

 9 & 10 . Acestora nu le stiu denumirea,insa m-au costat 10 lei :D Sunt extraordinar de dragute.








11. - ADA Creon Dermatograf -  Poate ca nu sunt cele mai faimoase creioane,insa pentru mine sunt cele mai bune :D


Cu exceptia culorii alb :D. Sunt micute,indemanoase,foarte fine si cremoase,nu sunt tari la aplicare,iar dradul de acoperire este foarte bun.Nu sunt necesare mai mult de 2 aplicari :) Acestea sunt doar cateva nuante din marea colectie,pe langa acestea mai am doar 3 culori : Alb (review aici,produsul c nr 17.),Albastru voronet (Review aici si aici nr.18) si Negru(Review aici nr 16) Acestea sunt in urmatoarele nuante,de jos in sus : Lila,Purpuriu,Roz Romantic,Coral si Gri clasic. Fascinant este ca un singur creion costa doar 1 leu :X,si sunt atat de buneeeee!!!!! V-i le recomand din toata inima :D

12. Clesti din plastec - Sunt cele mai bune accesorii pentru par,din punctul meu de vedere. Atunci cand erammai mica mama imi cumparase 2 cresti pe culoarea rosu,cu timpul s-au stricat,insa dupa foarte mult iani de folosinta zilnica  :D


13. Altii le zic puf,altii clame,altii legatoare,eu in toate felurile :D De obicei apelez la cele din elastic,groase ,insa de data asta am spus sa dau o sansa acestora din material elastic,si groase.Prefer tot timpul culoarea negru pentru ca sunt mai usor de intretinut.




14. pudra decoloranta bes - Acest decolorant il folosesc mereu atunci cand am nevoie de asa ceva.Gradul de decolorare este in functie de cat de mult timp este lasat in par,iar pasii pentru compozitie sunt foarte simpli. Pe spatele pudrei se afla chiar o eticheta cu modul de folosire.
Insa aceasta pudra va recomand sa o folositi doar pentru suvite,nu si pentru intregul par deoarece va expuneti unui mare pericol exact ca mine acum un an de zile :( Da,acesta este motivul pentru care am decurs de la par pana la fund la par pana aproape de umori :(  
In fine,este o poveste lunga si trista,insa parul meu este deja crescut pe jumatate din cat era,asaca nu trebuie sa fac o tragedie deoarece mi-a salvat parul intr-un altfel anume ;)) Si m-a determinat sa fiu mult mai blanda cu el,nefolosind placa,ondulator,sau vopsea de foarte multe ori cum obisnuiam sa fac pana in momentul micului "accident" :D


Dat fiind ca este aproape ora 00,si sunt foarte obosita,o sa inchei pe ziua de astazi aici,chiar daca mai aveam de facut doua postari.insa le las pe ziua de maine!
Va urez o noapte placuta si plina de vise frumoasa alaturi de cine va doriti voi!
Pupici!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...