Wednesday, May 29, 2013

ESSENCE CREAM BB ALL IN ONE

Cand am luat acesta crema am fost putin dezamagita de faptul ca mi s-a parut cam inchisa fata de culoarea tenului meu,insa doar mi s-a parut :))




~Nuanta 2 - Natural -- mai natural de atat nu cred ca se poate :D
~30 ml
~SPF 30
~Nu contne parfum si ulei (ciudat pentru ca la ingrediente vad un OIL acolo :)) )
Ingrediente:
Aqua,isododecane,dipropylence glycol,glicerin,c15-19 alkane,ethylhexyl methoxycinnamate,neopentyl glycol diheptanote,sorbitan isosterate,butyl methoxydibenzoylmethane,diethylamino hydroxybenzoyl hexyl benzoate,dimethicone/vinyl dimethicone crossplymer,sorbitol,polymethylsislesquioxane,sodium chloride,tribehenin,prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil,alumnia,cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone,potassium sorbate,sodium benzoate,methicone,dimethicone,penthaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhyrocinnamate,talc,phenoxyethanol,Cl 77491,Cl 77492,Cl 77499(iron oxides),Cl 77891 (titanium dioxide).
Eu una sunt multumita de ea.
Acopera bine,intra in piele repede.
Nu lasa urme.
Mirosul nu prea se simte.
Rezista destul de mult sifara pudra!
 O puteti cumpara de AICI sau AICI  pretul fiind in jur de 15 lei

6 comments:

  1. Replies
    1. Pe langa aspectul natural al pielii arata chiar foarte bine :))

      Delete
  2. Ana,o folosesti de mai mult timp?Daca raspunsul este afirmativ,m-ar interesa daca provoaca sau nu cosuri.Eu am testat toate cele 3 nuante(pe mana-stiu ca nu-i corect!) si mi s-au parut inchise si cu tenta portocalie.La tine arata chiar foarte bine,si observ ca si tu ai tenul deschis la culoare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am folosit-o doar o singura data. Nu mi-a aparut nimic pe fata,fata de ce aveam deja :)

      Delete
    2. Sa imi spui si mie,te rog,cum se comporta dupa mai multe utilizari.As vrea sa mi-o cumpar,dar nu sunt convinsa deocamdata.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...