Monday, May 27, 2013

Farmec - Benzi depilatoare pentru fata

Nu stiu daca ati observat sau nu insa sunt destul de bruneta,si destul de alba la culoare :)) iar asta nu poate sa rezulte nimic altceva pentru mine decat o munca in zadar in lupta cu firele de par nedorite,in special cele de pe fata.
Si daca micilor"monstri" de pe picioare le-am gasit de hac,am zis sa incerc si celor de pe fata.
Avand acea alunita pe buza superioara destul de maricica mi-a fost cam frica sa folosesc ceva in acea zona,cu exceptia pensetei care mi-a fost de folos uneori,dar mi-am facut curaj si am spus ca"ce o fi o fi".
Insa nu asta a fost problema mea cea mai mare,ci faptul ca fruntea mea este destul de acoperita cu acel "pufulet" care nu prea e pufulet ci mai degraba fire micute de par negre x-( cu care m-am luptat mult timp. Cu siguranta le-ati vazut prin fotografiile cu machiaj :D si arata destul de urat,si firele de par de la tample.Avand fruntea destul de micuta,parul fiind foarte des si sprancenele fiind destul de ridicate tot timpul trebuie sa fac ceva pentru a face "lumina" intre cele doua :D 
Asa ca am apelat la benzile depilatoare,pentru ca lama ar face un dezastru daca ar fi folosita =)),nici nu vreau sa imi inchipui!
Setul contine 20 de benzi depilatoare cu ceara pura de albine <3 si ulei de migdale dulci,si doua servetele cu ulei de aloe vera pentru curatarea cerii.
Mod de utilizare:
Încălziţi banda dublă frecând-o între palme timp de 30 de secunde. Aplicaţi una din cele 2 părţi ale benzii pe piele, în direcţia creşterii firelor de păr. În timp ce cu o mână întindeţi bine pielea, cu cealaltă mână îndepărtaţi banda rapid cu o singură mişcare în direcţia opusă creşterii firelor de păr, paralel cu pielea. Repetaţi operaţiunea dacă este necesar.
După epilare, utilizaţi şerveţelele cu ulei de Aloe Vera pentru îndepărtarea cerii.
Pentru a reutiliza benzile, lipiţi împreună cele 2 părţi deja utilizate şi frecaţi-le între palme.
Nu le folosiţi imediat după baie sau duş fierbinte, când pielea este mult mai sensibilă.
Dupa epilare utilizati servetelele cu ulei de aloe vera pentru indepartarea cerii.

Rezultatul meu
Fiind pentru prima oara cand folosesc asa ceva pentru fata,nu a iesit perfect bineinteles.
Cu siguranta ceara aia frumos mirositoare nu am frecat-o destul pentru ca mi se facuse pofta de miere de albine si vroiam sa termin procesul mai repede :)), Insa ma multumesc de rezultat oricum pentru ca pe frunte nu mai am aproape nimic,cu exceptia catorva firicele din zona sprancenelor de care nu m-am apropiat prea tare insa alea se rezolva cu penseta :D 
Iar cu mustacioara a functionat bineinteles doar in partea fara alunita :)),mi-a fost cam frica sa trag banda aceea cu toata puterea mea sa nu cumva sa ma buseasca sangele :)) =)))))
Despre servetele pot spune ca sunt dintr-un material tare,bogate in ulei de aloe vera,care functioneaza foarte bine impotriva cerii si au si un miros placut <3.

Le puteti cumpara de AICI la doar 8,05 lei.

1 comment:

  1. Nici nu stiam ca si Farmec are benzi depilatoare pentru fata.Eu folosesc de la Veet sau Taky,si sunt multumita de ambele. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...