Monday, May 27, 2013

Nivea Stress Protect

Va prezint unul dintre deodorantele pe care eu personal nu il recomand!


Ma bucur totusi ca am doar varianta mini a acestui deodorant deoarece la mine pur si simplu nu functioneaza!
De obicei obisnuiesc sa folosesc deodorant si seara dupa ce fac baie si acesta pur si simplu functioneaza doar in perioada noptii,iar dupa ce ma trezesc si incep sa fac cat de cat foarte putin efort deja incep sa transpir!
Mi-am dat seama ca pur si simplu nu ma multumeste pentru simplu fapt ca dupa ce l-am aplicat,am atins pielea de sub brat si am simtit ca pur si simplu acel spray a luat forma unor ciuciuleti de hartie ... instant :)) 

Urasc acel moment cand umbli o zi intreaga prin oras iar deodorantul tau pur si simplu nu face fata :( Iar pentru mine cel putin mi s-a intamplat doar o singura data sa gasesc deodorantul potrivit.

2 comments:

  1. Am mai citit pareri negative despre acest deodorant..Oricum eu nu prea folosesc Nivea,dar e bine de stiut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu personal am citit un singur review despre aceste deodorante si avea o parere extrem de buna.
      Oricum deodorantul il primisem cadou la o comanda facuta de la un magazin online! :))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...