Thursday, May 23, 2013

Open in Case Of Emergency

La sfarsitul lui Martie,acestui an am primit cadou o crema Dr. Brandt si o cutie Open in Case Of Emergency pe care am terminat-o astazi (din crema mai am destul)
Open in Case Of Emergency  de fapt continea o masca pentru fata si un mic tub Roll on pentru imperfectiui.
Despre masca pot spune ca de fapt era un fervetel imbibat intr-o substanta care mi-a dizolvat toate punctele negre de pe fata,mi-a lasat pielea fetei mult mai luminoasa si stralucitoare,insa a uscat-o foarte mult :( 
Despre Roll On e de spus ca nu m-a incalzit cu nimic :))
Contine un gel invizibil,care dupa cateva secunde de la intrarea in contact cu cosurile vei simti o usturime de iti vine sa urli =)).
Roseata nu a disparut,la fel cum nici cosurile nu s-au uscat,decat foarte,foarte,foarte putin,ceea ce cred ca a fost de la sine.
Pielea in schimb dupa folosirea acestui gel a inceput sa fie foarte uscata,sa mi se jupeasca de pe nas si frunte,si i-a oferit un aspect de cauciuc :)),Fiind foarte intinsa si foarte lucioasa,insa in acelasi timp foarte uscata :(
Prin urmare nu voi mai folosi aceasta caseta de acum incolo,pentru ca la mine pur si simplu nu are efect,iar efectele care sunt,sunt negative :(.
Testarea a durac aproximativ 2 saptamani.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...