Tuesday, May 7, 2013

Pedaleaza pentru un trup ca sculptat!


Nu stiu cati dintre voi ati ales o bicicleta in locul alegratului,insa eu o fac tot timpul!
Imi aduc cu mare usurinta de vremea cand eram copil,si foloseam bicicleta de 6-7 ori pe zi oripentru a merge la bunica,ori pentru a merge la magazin sau pur si simplu de dragul de a ma plimba!
Dupa ce am luat o pauza totala din a folosi bicicleta mea am inceput sa ma ingras foarte mult :))
Acum sunt slaba,slava domnului,insa cu toate ca toti spun ca as fi mult prea slaba,eu tot consider ca ar mai fi ceva de dat jos,asa a daca tot a venit vara,si mai am o singura luna la dispozitie pana merg la scoala,am decis sa fac rost decateva forme mai avansate,asa ca,pentru mine bicicleta este cel mai la indemana,fara prea mult efort.
Iata cateva bebeficii ale mersului pe bicicleta:
Arde calorii ~ Stiai ca o femeie de 61 de kilograme care pedaleaza cu 19 - 22 de kilometri pe ora arde 488 de calorii la fiecare 60 de minute? Asta inseamna mai mult decat in cazul multora dintre activitatile de la sala.
Te energizeaza~Daca te simti secatuita, fara vlaga, o plimbare pe bicicleta iti va mari energia cu 20% si scadea senzatia de oboseala cu 65%, dupa cum a aratat un studiu publicat in jurnalul Psychotherapy and Psychosomatics.
Articulatiile au numai de castigat~Mersul cu bicicleta iti pune la treaba genunchii, gleznele si coloana vertebrala mai mult decat o plimbare sau joggingul. Regleaza-ti bicicleta in asa fel incat pozitia ta sa fie cea optima, pentru a beneficia la maxim de efectele acestei excelente activitati cardio.
Fiecare muschi simte ~ Cauta un deal, o colina pe care sa o urci in 10 minute si repeta aceasta activitate de doua sau trei ori, avand grija sa pedalezi stand in picioare in jumatate din timp. In acest fel si tricepsii si inima au de castigat.
Iti protejeaza inima~Bolile de inima sunt printre cele mai comune cauze ale mortalitatii, iar presiunea arteriala mare si colesterolul rau sunt principalii factori de risc.
Iti tonifica intregul trup~Picioarele ciclistilor sunt de notorietate: lungi si tonifiate. Insa bicicleta ajuta si restul trupului sa arate bine, imbunatatind echilibrul, postura si proportiile.
10 motive pentru a alege mersul cu bicicleta:
1. In primul rand, e bine de stiut ca mersul cu bicicleta ajuta la mentinerea starii generale de sanatate, astfel vei economisi banii pe tratamente pentru ca vacantele tale sa fie de neuitat;
2. Iti imbunatateste conditia fizica;
3. Poti merge cu bicicleta in diferite zone (parcuri, la tara, pe malul lacului) care te vor ajuta sa le eliberezi de stresul cotidian;
4. Este un exercitiu cu rol terapeutic pentru trup si minte, este ceva distractiv care sigur te va relaxa;
5. Ciclismul este o metoda terapeutica pentru sistemul cardiovascular (scade nivelul colesterolului din sange, iar tensiunea arteriala este mentinuta in paramentrii normali), respirator, digestiv si osos. De asemenea, mersul pe bicicleta reduce riscul cancerului de colon;
6. Tonifica musculatura, dar si sanatatea pielii va avea de castigat, deoarece orice exercitiu fizic contribuie la detoxifierea organismului;
7. Te mentine in forma si la o greutate corporala normala; 
8. Reprezinta activitatea de baza in cazul persoanele obeze, contribuind la scaderea in greutate si la imbunatatirea calitatii vietii;
9. Iti permite sa observi mai multe detalii si nuante din mediul inconjurator, dezvoltandu-ti imaginatia si creativitatea;
10. Poate fi un mijloc de transport placut, iar in trafic va fi o masina in minus, ceea ce inseamna o poluare redusa a aerului si apei.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...