Saturday, May 25, 2013

TAG : My Perfect Imperfection

Multumesc Lucia pentru tag!
Reguli:

  1. Enumera 3 defecte fizice ,imperfectiuni care te deranjeaza
  2. Numeste 3 calitati fizice ,lucruri care iti plac la tine
  3. Vorbeste despre ele,exact de ce te deranjeaza iti plac,modul in care te fac sa te simti.
  4. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane

Defecte
1. Par ondulat - Mereu mi-a placut sa merg pe strada cu parul in vant :)) lung si drept :( insa nu am prea avut sansa de a ma mandri cu parul meu pentru ca este ondulat :(.
Cu toate ca atunci cand este foarte lung,parul meu arata exact de parca l-as fi facut cu ondulatorul,insa acm este pana la umeri,ceea cenu prea imi permite sa il las desfacut pentru ca are foarte mult volum :(
Insa acum este in crestere,pe vara viitoare soarele se va putea bucura de buclele mele  :))








2. Picioare strambe - Sunt o mare fana a rochitelor/fustitelor indiferent daca sunt lungi sau scurte,si in special a incaltamintelor cu talpa inalta. Insa picioarele mele nu imi prea permite sa port tocuri sau fuste/rochite scurte pentru ca am ceva paranteze destul de vizibile :(
Ma face uneori sa fiu atat de suparata ca nu pot defila pe strada cu pantofi care mai de care si fustite cat mai stufoase insa uneori nu tin cont de acest defect si colectia mea de pantofi,pe care o sa v-o arat intr-o zi consta doar in incaltaminte cu talpa inalta :)) si in dulapul cu hainute de vara contine mai bine de jumatate doar rochite :D
Acum sunt mai slaba,parantezele nu sunt chiar atat de vizibile,insa cui nu ii place sa nu se uite :P






3. Gropita in barbie - Desi primesc doar cuvinte frumoase din partea baietilor despre ea,eu o urasc din tot sufletul pentru ca ma face sa par a fi rotunda la fata,si cu siguranta daca as avea ocazia sa fac o operatie estetica as astupa gropita aia fara sa stau deloc pe ganduri :D



Calitati

1. Ochi mari - Ii multumesc mamei ca mi-a daruit ochii ei mari :)) si ii multumesc tatei ca mi-a daruit culoarea ochilor lui :)) Prin urmare imi plac ochii mei,nu sunt cei mai frumosi din lume,insa imi place sa sunt mari,clari,si ca au acea nuanta de verde,cu toate ca mi-as fi dorit sa am ochii albastri,dar nu mai conteaza acum :D


2.Zambetul - Da!Cu toate ca nu am ace gen de buze micute,groase si uniforme,ma multumesc cu buzele mele pentru simplu fapt ca am ce da cu ruj :)),chiar daca imi ia ceva timp sa le fac uniforme.
Si cum dintii fac parte din zambet,sunt una dintre fericitele persoane care s-au nascut cu dinti "perfecti",si ma bucur extrem de mult sa ma regasesc printre acesti oameni pentru simplu fapt ca nu am dinti crescuti in directii gresite,sau crescuti in locuri gresite.




3. Greutate - Pana acum 3 ani de zile am fost foarte grasa,insa in acesti 3 ani de zile am reusit sa slabesc ca prin minune :)).Acum am 45 gk,nu par a le avea pentrusimplu fapt ca sunt cam micuta de statura,insa sunt multumita de felul cumarat  acum lasand la oparte urmarile slabirii bruste(vergeturi,sani lasati,etc).








Transmit tagul urmatoarelor fete:
  1. http://www.shoppingtherapy-cristina.com/
  2. http://ioanadumitrache.ro/
  3. http://cristinatacaciu.wordpress.com/
  4. http://www.juliet.ro/
  5. http://vintagelooksimona.blogspot.ro/

4 comments:

  1. E chiar draguta gropita din barbie,mie imi place si nu-s baiat! :))

    ReplyDelete
  2. Ahh, ce tag mi-ai dat :P Pfff, deci despre defecte e vorba, mmm...un subiect cam greu de abrobat! :))))
    Si mie imi place gropita ta din barbie, dar inteleg cum e cand tie nu-ti place indiferent ce spune lumea. Asa am patit si eu cu o alunita de pe buza superioara, lumea spunea ca e intersanta, ca e semnul meu distinctiv si ca ar trebui sa fiu mandra de ea, insa eu am fost mandra doar dupa ce am extirpat-o :P
    Eu te invidiez pentru parul cret si pentru dintii perfecti :P Oricum esti foarte frumoasa! :)

    Merci pentru nominalizare, pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e :D Si eu am alunita pe buza superioara dar aia nu ma deranjeaza cu nimic :))
      :))multumesc :*

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...