Wednesday, May 29, 2013

That because!

Oh,alaltaieri avea in minte un model de machiaj atat de dragut si eram atat de nerabdatoare sa il fac insa bineinteles ca ceva m-a oprit :(
Facusem prostia sa nu aplic nimic pe fata mea pana nu imi termin treburile zilnice si cand daduse-m de o oglinda din greseala am ramas socata :((
Tamplele mele sunt pline de bubite de la praf :( Urasc praful si uras cand se intampla asta :( 
Patesc de foarte multe ori lucrul asta,in special odata cu venirea primaverii.Singurul lucru de care sunt putin linistita este faptul ca nu raman cu semne si dispar destul de repede :)
Singurl meu noroc a fost faptul ca aflasem de nenorocire inainte sa devina mult mai grav :)) 
A trecut deja 2 zile de atunci si ele inca mai sunt acolo insa sunt uscate si abea astept sa disparamai repede 
:-<

4 comments:

  1. :( Macar bine ca iti dispar repede.Eu nu am norocul asta,cand imi apar "monstruleti" sau iritatii,cu greu scap de ele,in plus... imi lasa si semne. :(

    P.S: Acum inteleg de ce ti-e indiferent rimelul pe care il folosesti,ai niste gene superbe! :)

    ReplyDelete
  2. DAR DE LUAT NISTE PASTILE ANTI-ALERGICE TE-AI GANDIT?CRED CA AR AJUTA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut probleme grave cu cosurile si alergiile astea din clasa a 5 pana intra 10 si nu am rezolvat cu pastile nici cu tratamente sau solutii .. etc
      Pur si simplu organismul meu nu reactioneaza in nici un fel la pastile .. indiferent pentru ce sunt luate si cat de tari sunt!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...