Tuesday, May 21, 2013

TOLERIANE TEINT DE LA ROCHE POSAY

Acum ceva timp m-am regasit printre castigatoarele fondurilor de ten Toleriane Teint de la Roche Posay.Si asta doar pentru testare,dupa cum se vede.
Din pacate,am reusit abea astazi sa il am in propriile maini,insa nu asta este impotant acum.
Nu pot sa spun ca se regaseste printre fondurile mele de ten preferate,insa este destul de interesant,si o sa va spun de ce!
1.Continutul este foarte micut,asta este putin dragut pentru ca poate fi purtat oricunde :D.
2.Are o textura groasa,pare a fi mai mult o crema,insa atunci cand este aplicat pe ten devine putin...ciudat,zic eu.
3.La atingere este foarte,foarte fin,atat de fin incat nici nu iti dai seama ca ai un fond de ten :)),iar tenul pare a fi foarte uscat.Senzatia este acceasi ca atunci cand atingi pielea de sub brat imediat dupa folosirea unui deodorant sprai.
4.Gradul de acoperire este mare,se intinde foarte mult,ceea ce nu este nevoie pentru a folosi foarte mult,insa nu consider a fi un fond de ten in adevaratul sens al cuvantului,pare mai mult a fi o crema,asemanatoare celor BB Cream.
5.Nu necesita o aplicare a unei pudre dupa folosirea lui.
Oricum,in curand voi incerca si o crema BB,asa ca voi faceo asemanare intre cele doua  :D 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...