Saturday, June 8, 2013

That's because

Fetelor,stiu ca nu am fost prea activa in ultima perioada insa criza de timp nu mi-a permis sa mai postez atat de des.
Motivul este unul destul de intemeiat,si totodata nu stiu in ce masura imi voi face prezenta pe aici timp de 3-4 luni de zile :)
Maine dimineata voi pleca spre Bucuresti pentru a urma cursul de 3 luni a minunatei Academii de Machiaj Giulia Nahmany & Flerimon Paris,si nu stiu inca daca voi avea sau nu acces la un pc conectat la internet,insa ma veti putea gasi pe Facebook (Pagina sau Cont ) pe Yahoo ( bulinutza_anutza07@yahoo.com ) si de ce nu chiar prin Bucuresti :D

Am tinut sa anunt asta doar pentru simplul fapt sa nu cumva ca blogul meu sa para a fi parasit definitiv :D 

Cu ocazia asta,cand ma voi intoarce voi fi un profesionist in artele machiajului,si voi fi mai diferita decat am fost pana acum.

Multi pupici,o vacanta placuta tuturor,indiferent in ce mod v-o petreceti,si de ce nu!!  sa-mi spuneti si mie cum va petreceti voi vara aceasta care pare sa nu mai ajunga odata :)) :D

15 comments:

  1. CE super Ana...vreau si EU! Succes draga si sa pui poze cu operele de arta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc ^_^ o sa le pun cu siguranta ^_^

      Delete
  2. E superba aceasta oportunitate!!:D Profita de ea din plin!:)

    ReplyDelete
  3. Ce frumos,si eu mi-as dori sa urmez un curs de machiaj!Poate reusesti sa mai intri pe blog si sa ne povestesti,in mare,cum ti se pare aceasta experienta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa spun totul intr-o postare depa ce termin cursul ^_^

      Delete
  4. Buna! Foarte, foarte interesant si util! Mi-ar fi placut si mie sa urmez un astfel de curs, dar, cine stie, mai este timp! Asteptam sa ne povestesti (cand ai vreme) ce tehnici ai experiementat si sa pstezi cateva fotografii! Mult succes si inspiratie!!!

    ReplyDelete
  5. Ce taaare, mă iei şi pe mine la cursul de machiaj? :))) Mult succes.
    P.S.:Îmi place blogul tău :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult ^_^
      Poti veni oricand ciar avem nevoie de fete pe care sa le machem

      Delete
  6. Buna! Ai un tag de la mine
    http://fashionblogbydenise.blogspot.ro/2013/06/liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
  7. Felicitari!! Sunt o noua cititoate a blogului tau , dara abia astept sa vii cu sfaturi pentru noi si sa ne povestesti cum a fost intreaga experienta. Mi-as dori sa particip si eu la un astfel de curs si poate gasesc acum impulsul de care am nevoie. O zi minunata!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome :*
      am facut in sfarsit rost de un pc cu internet :D asa ca voi putea posta din cand in cand cate ceva :D

      Delete
  8. tu est superba.. acesta pozele ta dulceata şi forte frumoasa o femei tu est..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...