Monday, July 8, 2013

Back!

Salutare tuturor!
Tocmai am facut rost,din fericire de un pc cu internet,asa ca voi putea posta cate ceva din cand in cand dupa masa :D
Din pacate,ieri am avut un mare "accident" cu fotografiile de pe aparatul meu foto :( si le-am sters din greseala pe toate :((((((((((((( ,insa din fericire mai aveam cateva dubluri pe telefonul mobil,nu sunt reusite,insa va pot arata in mare cam ce am mai realizat pe la scoala in aceasta luna :D
 
 
Despre scoala,ca tot mi-ati sugerat multe dintre voi sa spun cum decurge totul,va pot spune ca este foarte frumos,dar si greu in acelasi timp,mai ales pentru cele care nu sunt invatate sa machieze si alte persoane :D
 
Pentru moment nu am facut prea multe lucruri,am practicat doar toate metodele de aplicare a fundatiei,cum sa pictam coresc buzele,cum sa sculptam fata unei persoane in functie de nevoi,blush,iar in legatura cu machiajul ochilor,pentru moment suntem la cel in culori de alb si nuante de maro :D ,asa ca nu am pierdut mare lucru cu fotografiile deoarece am exersat o perioada lunga de timp acest tip de machiaj pentru a ne forma putin mana si ochiul :D
 
 
De maine voi incerca sa postez cat de des voi putea,asa ca voi fi aici cu siguranta indiferent daca voi avea ceva de postat sau nu.
Materia este destul de multa,sunt foarte multe lucruri de invatat,chiar si pentru mine ;)) asa ca,daca aveti vre-o nelamurire,sau orice altceva va pot ajuta cu orice in materie de sfaturi pentru machiaj :*  

2 comments:

  1. Aww..ce rasfat culinar acolo. :D

    Chiar ma intrebam cum esti,ce mai faci..ma bucur mult ca iti place la curs si mai ales ca o sa poti intra pe blog,sa ne tii la curent cu noutatile.Si sa fii mai atenta cu pozele,nu de alta dar vrem "dovezi". :))

    Te pup.:*

    ReplyDelete
  2. :)) da,data viitoare le fac copii inainte de a le pune pe undeva prin pc :D
    stii cum e ... pana nu patesti nu te inveti minte :))
    :*
    revin maine cu machiajele :D astazi s-a scurs timpul pentru postari :D
    :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...