Sunday, July 14, 2013

Johnson's Baby - Sampon cu musetel

Nu stiu despre voi,insa eu folosesc pentru moment acest sampon pentru spalarea pensulelor mele.
Pe langa mirosul placut,care imi sa o senzatie putin mai ciudata,de parca as spala un bebelus,nu pensulele :)),si pe langa faptul ca imi provoaca mereu un enorm dor fata de cei mai micuti membri ai familiei mele,insa pentru moment il voi folosi cu placere doar pentru a-mi rasfata pensulele.
-miros placut
-foarte fin si delicat
-200 ml
"Cel mai bun sampon al nostru de pana acum,lasa parul copilului tau stralucitor in mod natural si mai fin la atingere ca oricand!"
Ingrediente :
aqua,coco-glucoside,sodium lauroamphoacetate,sodium laureth sulfate,citric acid,chamamilla recutita bisabolol,polysorbate 20 Peg-80 sorbitor laurate,Peg-150 disteorate,polyquateritum -10,propylene glycol,butylene glycol,lactic acid,glucose,sodium benzoate,potassium sorbate,parfum,Cl47005,Cl15985

-Periutele au devenit mult mai moi si mai fine de la prima spalare
-l-am folosit si pe prospriul par,insa rezultatul nu mi-a placut deloc deoarece parul a devenir foarte aspru si mi-a provocat foarte multa matreata :-j

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...