Thursday, August 1, 2013

Liebster Blog Award

Regulile sunt urmatoarele :
1.Cand primesti tag-ul multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei.
2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.
3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.
4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau.
5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.
6. Lasa-le cate un comentariu celor nominalizati pentru a face tag-ul.

I. Multumesc Denise pentru tag <3 :*

II.1.Machiajul este viata mea!
2.Nu pot trai fara muzica
3.Ador pisicile si cateii
4.Iubesc copii
5.Turquoise,Albastru si verde sunt culorile mele preferate
6.Ascult muzica hard/alternativ rock,metal,dubstep,dance,electronica.
7.Imi place sa gatesc
8.Imi doresc un singur copil,un baiat,preferabil blond cu ochi mari si albastri :D  :))
9.Imi plac filmele politiste,horror si comediile
10.As vrea sa vizitez Suedia
11.Miar place sa invat limba germana si suedeza 

III.1.Crezi ca haina il face pe om?
Nu,insa din pacate,cel putin in romania,oamenii pun prea mult ret pe aspect!
2.Care este cel mai ieftin articol vestimentar achizitionat?
3 sosete la 1 leu :))
3.Dar cea mai scumpa?
rochia de la banchetul de clasa a 12-a :D
4.Cum iti caracterizezi stilul tau vestimentar?
Cat mai lejer,nu foarte complicat,deloc extravagant.
5.Crezi ca stilul poate fi cumparat?
In cazul unora da :D 
6.Care este articolul  favorit din garderoba ta?
Rochita
7.Care este parerea ta despre magazinele second hand?
Util :D insa nu am avut norocul sa gasesc ceva wow pana acum pentru ca pur si simplu nu nimeresc la timpul potrivit :D
8.Care este trasatura care te defineste?
Ochii
9.Spune-ne o experienta din copilaria ta!
Tot ce pot spune despre copilatia mea este ca fac parte din ultima gereratie de copii care a mai avut parte de copilarie.Si dei nascuti pana in '93 stiu despre ce vorbesc.
10.Care este brandul favorit de haine?
Nu am un brand anume,nu sunt fitoasa cand vine vorba de haine,atata timpcat un accesoriu imi place foarte mult nu ma intereseaza daca nu este dintr-un brand anume.
11.Ce ai face daca ai fi la un eveniment important si ar aparea cineva imbracat la fel ca tine?
Nu mi sa intamplat,insa daca m-i s-ar intampla (doamne fereste) mereu ma gandesc si la o a doua solutie (imbracaminte) atunci cand plec la vre-un eveniment :D

Intrebarile mele!
1. Ce fel de muzica preferi?
2.Care este atractia ta intr-un parc de distractii?
3.Care este calitatea pe care o apreciezi cel mai mult la o persoana?
4.Jucaria ta preferata din copilarie?
5.O intamplare haioasa pe care ai trait-o!
6.Ce ai alege intre un sarut si o imbratisare?
7.Cum te consideri? Ce ai vrea sa schimbi la tine? 
8.Care este animalul tau preferat?
9.Unde ai fost anul acesta in vacanta?Unde planuiesti sa mergi anul viitor?
10.Cat poti rezista fara computer?
11.Ce macare preferata ai?

Nominalizati!

2 comments:

  1. Iti multumesc ca te-ai gandit la mine!:) Cum o sa imi permite timpul,o sa raspund provocarii:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...