Tuesday, September 17, 2013

Garnier-Fructis Style - Curl Control

Recunosc faptul ca nu prea dau importanta parului.In afara de spalat,pieptanat si prins intr-un coc sau impletit,nu fac absolut nimic,si asta deoarece este destulde cret,destul de scurt si cu foarte mult volum.

Trecand printr-un supermarket la raftul cu "minuni",am zis sa incerc si eu o spuma pentru bucle.
Desi la inceput a stat in fundul raftului cu celelalte lucruri vre-o 2 saptamani,intr-un final am decis sa il incerc.

Ce mi-a placut
- Are un miros foarte revigorant de mere/castraveti
-Creaza niste bucle usoare
-Nu mai am acel volum exagerat,iar firele de par nu sunt haotic aranjate,ba din contra!
-Senzatia de crestere a spumei in mana
Ce nu mi-a placut
-Dupa ce il aplic pe par,buclele devin tari daca nu dau cu mana prin par sau daca nu il perii.
Rezultate
Nu mi-a trecut prin cap sa iau cateva fotografii cu inainte si dupa,deoarece am crezut ca nu o sa aiba nici un efect,insa va pot spune ca rezultatele sunt foarte vizibile.
Parul are bucle lejere,frumos aranjate,fara fire rebele,si mult mai fin la atingere.

http://www.youtube.com/watch?v=y0xKRxy7wq8

2 comments:

  1. "Senzatia de crestere a spumei in mana " - pe bune ???

    ReplyDelete
  2. si eu tot caut o spuma care sa ma multumeasca ...

    concurs pe blogul meu: http://lorenamarchis.wordpress.com/2013/12/06/its-giveaway-time/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...