Saturday, September 7, 2013

Make-up 5.9.13

From Acadey
Dupa cum se vede in prima fotografie,pielea din jurul ochilor mei a devenit vizibil ciudata.
Intr-un final pielea mea a cedat,din pacate,si asta doar simplului fapt ca a trebuit sa ma machiez si sa ma demachiez-demachiez  in fiecare zi de maxim 4 ori pe zi timp de 3 luni de zile!
Cu toate ca am incercat sa nu se ajunga la asta cu destul de multa crema didratanta,insa din pacate totul are o limita :) 
Oricum,pentru o singura zi m-am simtit ca acele persoane cu cearcanele foarte mari si ridate :)),plus o senzatie foarte nasoala de deshidratare,asa ca am fost ingrozita de cum aratau ochii mei (ca si cum as fi avut 40-50 de ani)  
Acum din fericire problema sa mai remediat putin,si asta doar pentru ca am renuntat in a mai fi machiata de atatea ori! 
Sper ca in curand tenul meu sa isi revina complet,asa cum era inainte,sa ma pot apuca serios de treaba :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...