Monday, September 9, 2013

Noi "delicii"

Am reusit sa achizitionez cateva produse de pe la Mac,IL-Makiage,Makeup by JPF-Paris,Exclusive Elegant si Gerocossen
MAC - eye shadow - club satin
Pot declara ca nu prea sunt fan MAC,insa stiti cum e... pana nu incerci totul nu ai de unde sa stii ce e bun si ce nu :D
Imi place acest ambalaj micut,insa fardul este foarte putin pigmentat,asa ca il voi folosi pentru un machiaj foarte light,sau eventual in colorarea sprancenelor,de ce nu!

MAC -  lustre drops -  touche bronzante -  pink rebel
Chestia aceasta este unul dintre produsele mele preferate atunci cand vine vorba de machiaj,este chiar nelipsit!
Are o culoare draguta,si imi place foarte,foarte,foarte mult ambalajul,in special varful.
Da un aspect de iluminare foarte frumos machiajului,plus un aer cool,ba chiar face machiajul sa para foarte profesional.
Il aplic de obicei in coltul interior al ochiului,pe arcada,buze,nas pometi.. in general partile care trebuie iluminate!
Nesesita o cantitate foarte mica de produs folosit,indiferent ca e vorba de pometi sau arcada!
MAC -  beauty powder/loose - natural flare
Acesta este un alt produs favorit pentru efecte dragute!
Chiar daca in ultima fotografie nu arata chiar atat de bine,in realitate arata foarte,foarte frumos!
Eu personal il aplic de obicei pe pometi,este destul de sidefat,si ofera tenului un aspect diafan foarte dragut!
IL-Makiage - Lipgloss - Sheer Red
Imi place foarte mult culoarea.
Nu are un grad de rezistenta mare,insa pentru mine este ok :D
  Makeup by JPF paris - Fard Necre.Poudre.Pearly highlight powder  No. :0.5.1 , 0.5.2 , 0.5.3
Pentru moment,in special prima nuanta este nelipsita dintr-un machiaj.Celelalte doua obisnuiesc sa le aplic spre sfarsitul machiajului peste aceeasi nuanta! Ofera culorii un aspect putin sidefat,dand lumina,si are si un usor efect de glitter fin!
Exclusive Elegant - Perfect Eyeshadow Solo Satin:161,143
Nu sunt wow,dar am zis sa le incerc.
Acopera destul de bine,in special culoarea mov,cea deschisa necesita putin mai mult produs ca sa fie bine evidentiata culoarea si au o textura foarte fina!
Gerocossen - Crema hidratanta pentru ten uscat,Natural cu miere,aloe vera si ulei de masline
Dupa cum v-am spus experianta tenului meu cu cele 3 luni de machiaj intens,pot spune ca aceasta crema mi-a remediat problema la nivel mediu in doar 3 zile!
Este foarte hidratanta
Poate fi purtata si pe timp de zi si pe timp de noapte.
Nu ofera tenului acel aspect uleios,lucios.
Intra destul de repede in piele,mai ales in zonele foarte uscate este absorbita foarte repede!
Are un pret foarte accesibil(in jur de 20 lei) iar ambalajul este destul de mare(100 ml)
Cu siguranta ramane crema mea nr. 1 pentru hidratare a tenului!

2 comments:

  1. hei, dupa ce site ai reusit sa achizitionezi produsele de la Makeup by JPF-Paris? :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...