Thursday, September 12, 2013

The end of a beginning

Da,am ajuns la sfarsitul unui inceput de care sunt mandra,un inceput extraordinar de frumos,la care am visat cu multi,multi,multi ani inainte.Pur si simplu un vis realizat!
Asa cum va spuneam acum 3 luni,am urmat cursul de 3 luni la academia de machiaj Giulia Nahmany & Fleurimon-Paris,unde,ca prin minune,au trecut cele 3 luni de parca ar fi fost ieri!
Totul a decurs etrem de bine,examenele le-am trecut cu bine pe toate,iar primul meu machiaj din portofoliu urmeaza sa fie pus in colectie!
Mai jos aveti cateva fotografii de ieri de la sedinta foto,si abea astept sa vad rezultatul final al fotografiei :D

Maine voi reveni acasa,asa ca ma voi apuca de treaba incetul cu incetul in asa fel incat sa ma pot odihni si eu putin dupa 3 luni de munca :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...