Wednesday, October 16, 2013

Gerovital Plant - Crema Sebo-Reglatoare Purificatoare

Salutare tuturor!
Astazi vreau sa va spun cateva cuvintele de lauda despre o crema care pe mine personal m-a ajutat foarte mult in lupta cu micile mele cosulete de pe sub piele care incepuse sa imi invadeze intreaga fata!
Am citit foarte multe cuvinte de lauda din partea multor persoane care au incercat aceasta crema care,spre surprinderea mea atunci cand am cumparat-o nu i-am dat nici macar 10% crezare in ceea cepromite!
 Ce promite:
Este o cremă de întreţinere zilnică a tenului seboreic şi acneic. Reglează secreţia de sebum, emulsionează lipidele în exces şi are un efect calmant, cicatrizant şi antiseptic datorită uleiului de gălbenele, extractului de Boswellia Serrata şi extractului vegetal antiacneic.

Mod de utilizare:
Se foloseşte zilnic, dimineaţa şi seara, după curăţarea prealabilă a tenului.
Se aplică pe faţă şi se masează uşor până la absorbţia completă.

Ce spun eu:
Dupa cum spuneam si mai sus,am crezut ca e acel gen de crema care promit multe lucruri dar nu acctioneaza in nici un fel,insa nu a fost asa.
Desi instructiunile spun clar ca produsul trebuie folosit dimineata si seara,eu personal nu am respectat in totalitate instructiunile,insa si-a facut oricum efectul si ma bucur enorm de mult!
~Dupa a treia folosire,o mare parte din cosuletele mele au disparut,pielea a devenit mai luminoasa,mai pufoasa,excesul de sebum a fost s el redus cam 60% si  bineinteles au disparut si foarte multe pete!
~Necesita o cantitate foarte mica de produs pentru intreaga fata.
~Intra in piele foarte rapid si nu afecteaza in nici un fel aplicarea machiajului,ba chiar ofera pielii un aspect foarte hidratat!






Pret:
In jur de 16 lei

Concluzie:
Sunt foarte multumita de ea,si voi continua sa o folosesc si cu siguranta sa o si reachizitionez :D



4 comments:

  1. incep sa am si eu o eruptie de cosulete mici,sub piele...si sper sa reusesc sa-mi achizitionez produsul asta.
    e primul review pe care il citesc,dar m-a convins:)

    te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur ca te-am convins :D sper sa functioneze si la tine ;) pupic

      Delete
  2. Suna tentant, doar ca eu o am acum pe cea de la Garnier..dar aceasta cred ca e mai ieftina. Eu am vazut din aceiasi gama un baton corector pentru cosuri..dar dupa cum ai spus si tu...nu prea am dat crezare ambalajului.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...