Monday, October 28, 2013

IL Makiage - transparent face powder - Olive Beige 2

De ceva timp detin o pudrita care mie personal imi place foarte,foarte mult!
Dupa cum v-ati putut da seama din titlu,este vorba de pudra de fata transparenta de la IL Makiage,nuanta Olive Beige 2


~Fixeaza foarte bine fondulde ten,oferind pielii un aspect perfect mat,si persista destul de mult,excesul de sebum incepand sa se observe abea dupa 4-5 ore!



~Pudra este perfecta ca nuanta pentru mine,sau pentru o persoana cu o nuanta mai inchisa a pielii decat mine!Insa trebuie foloit foarte putina pudra deoarece,in cantitati putin mai mari poate lasa pete!



~Pudra se gaseste in 20 de nuante diferite
~1 oz. / 28.35 gms
~Pretul mi se pare destul de piperat,la fel si in cazul celorlalte produse ale lor - $49.00


Care este pudra voastra preferata inacest moment?

3 comments:

  1. eu nu folosesc pudra,mai mult ma incomodeaza...prefer fondul de ten sau chiar nimic :)
    in plus, in cea de-a doua poza , mi se pare ca pudra de la Essence arata mai bine :D
    te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din ce am vazut eu,tenul tau arata impecabil! Nu ma mir de ce nu folosesti pudra sau F.D.T. :*

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...