Tuesday, October 15, 2013

Noutatile Coplex Apicol

Am observat ca de o perioada de timp fetele de peblogosfera au tot facut postari de genul,asa ca am decis si eu sa ma inscriu in campania de testare a noilor produse de la Complex Apicol "Veceslav Harnaj" unde va puteti inscrie si voi.
Noile produse adaugate in colectia de produse epicosmetice sunt patru tipuri de balsam pentru par si patru tipuri de masti pentru par,fiecare adresandu-se unui tip de par avand o actiune specifica ingredientului apicol pe care il contine si celorlalte ingrediente naturale care ii potenteaza actiunea.
Fiecare balsam si masca face parte dintr-o anumita gama :
~Apidermin
~Floramin
~Floral
~Apidermaliv
Eu am ales produsele din gama Apidermin pentru ca parul meu sa devina mai lung,stralucitor, puternic si mai usor de pietanat.

2 comments:

  1. Testare placuta! Asteptam review :)
    Eu am folosit crema pentru ten de la Apidermin si m-am impacat foarte bine cu ea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte bune produsele lor. Cel putin acestea pe care le testez eu acum sunt uimitoare :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...