Thursday, October 31, 2013

Octombrie - Produse terminate

1 - Avon - Calming effects - Cream
I-am cumparat prin martie,si desi l-am folosit destul de des,s-a terminat cam greu ce-i drept!
Gradul de acoperire este minim,asa cum v-am spus si in REVIEW,insa daca va fi aplicata si al doi-lea strat,totul devine acoperit in proportie de 85%.Nu mi-a uscat tenul,insa sfatul meu,in caz ca va decideti sa v-il cumparati,este sa va luati o nuanta putin mai inchisa!Eu sunt destul de alba la fata,si totusi nuanta Cream a fost putin deschisa! 
Nu cred ca il voi recumpara deoarece vreau sa incerc alte fonduri de ten,insa il recomand cu placere fetelor care au un ten cat de cat fara acnee severa sau pete foarte mari!
2 Gerovital Plant - Crema Sebo-Reglatoare Purificatoare
V-am povestit despre ea acum ceva zile AICI! M-am impacat foarte bine cu ea,m-a ajutat sa scap de foartemulte cosuri,insa momentan caut ceva pentru punctele albe!
3 - Ultra Compact - nail varnish remover
Mi-a placut extrem de mult acest produs incepand de la ambalaj,miros si cat de bine isi face treaba!
Avea o aroma de piersica,dulce,ne fiind deloc intepator,iar fata de restul produselor de acest tip pe carele-am incercat eu,acesta lasa unghiile foarte fine si foarte curate! Il voi recumpara cu mare placere!
4 Nivea - Demachiant pentru ochi
Ieftin si bun!
L-am cumparat intr-un moment de criza,si mai ales pentru ca aveam nevoie de un demachiant!Asa ca am mers intr-un supermarket si am cumparat primul demachiant vazut pe raft :))
La inceput nu am crezut ca va face fata,insa m-a surprins foarte placut! Isi face treaba extrem de bine si cu siguranta pe acesta il voi recumpara in caz ca voi mai avea astfel de situatii :)
5 FA-  pink passion deodorant floral scent
Singurul lucru care mi-a placut la acest deodorant a fost parfumul!Un miros dulce,floral,insa in afara de asta nu si-a facut treaba deloc bine!Mi-a placut mai mult celalalt despre care v-am povestit AICI .
Deci clar nu il voi recumpara!
6Enliven - Conditioner & Shampoo
Le-am achizitionat de pe site-ul 101 cosmetice pe la inceputul lui iunie,si le-am folosit nonstop de atunci!
 Alte cuvinte in plus fata de ce spusesem in REVIEW nu cred ca mai sunt!Nu stiu daca voi mai cumpara din nou produsele,deoarece vreau sa incerc altceva,insa se regasesc printre produsele mele preferate! 
7 Strep - Crema depilatoare pentr fata si zona inginala
I-am facut si un REVIEW
Nu prea mi-a placut deoarece procesulde epilare dureaza preaaaaaaa mult,si uneori chiar si dupa 20-25 minute de asteptare nu a epilat in totalitate parul!  Cu siguranta nu o voi recumpara!!!!
8 - Touch - hand gel - Kidz
Are un miroz irezistibil!
Tot ce pot spune despre aceste produse,este faptul ca creaza maaaaare dependenta!
Il voi recumpara la nesfarsit! The Best
9 - Oje!
Acum vre-o 2-3 ani aveam o colectie destul de mare de oje,insa cu timpul nu m-am prea ocupat de unghiile mele astfel incat foarte multe dintre ele au sfarsit la cosul de gunoi chiar daca erau pline :)) din cauza faptului ca s-au intarit! 
Cat de curand voi reinnoi colectia de oje cu cateva noi oje pe care mi le doresc de ceva timp,plus multe alte chestii!
Gabrini multivitamin 332,Classics protein formula 234,Chissa nail polish 180,Colleen Nail Lacquer 183,Astra Laque 102, -- ,Chissa nail polish 131.
10 Dave - beauty cream bar
Este sapunul meu preferat!Il recumpar tot timpul atunci cand nu imi atrage atentia nici un alt sapun de prin supermarket! Pana acum am fost foarte incantata de acest sapun,insa de data aceasta am fost putin dezamagita pentru ca acesta nuface spume :( 
Ce-i drept,curata la fel de bine,insa nu prea imi place :(!
Data viitoare voi incerca un alt sapun!
11 Charmex - moisture plus - Berry tint
Din pacate l-am terminat inainte de a-i face un review! 
Mi-a placut extrem de mult acest balsam de buze!Este foarte hidratant!
Are un miros usor mentolat,si ofera buzelor o culoare draguta! Cu siguranta il voi recumpara pentru ca m-am impacat foarte bine cu el!
12BWC Ultimate Natural Soft Kohl Vegan Eye Pencil
A fost creionul meu negru preferat! din pacate s-a terminat :))
Un negru inchis,cremos,rezultatul este pe masura,si usor de aplicat,chiar dupa o singura linie!
13 Aquafresh - Herbal
Mi-e dor de vechile parte de dinti cu acel gust mentolat care iti vine sa o mananci :(.
Din pacate astazi nu prea gasesti o pasta la fel de "gustoasa" ca cel din copilaria mea :))
Cert este ca gustul acestei paste de dinti ma facut la inceput sa vomit! :)) Insa cu timpul m-am obisnuit!
Cu sigranta nu o voi mai cumpara!

4 comments:

  1. ai fost o harnicuta! si eu folosesc acum un sampon si un balsam de la Enliven, pana in momentul de fata imi plac :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da,si eu ma mir cumde am terminat atat de multe produse :))

      Delete
  2. de unde ai luat Charmex-ul, m-ai facut curioasa!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...