Sunday, October 13, 2013

TAG : Sa ma cunoasteti mai bine

1. Ai fost numita dupa cineva ?
Nu,dar stiu ca parintii mei vroiau un nume simplu si usor de pronuntat pentru viitorul copil.

2. Cand a fost ultima oara cand ai plans?
pff,nu imi amintescexact :)) sunt destul de sensibila,si incep a plange din orice lucru care mi se pare mie rautacios sau romantic :D

3. Ai copii ?
Nu,din pacate :)) dar imi doresc de ceva timp un pitic grasut care scoate sunete incredibil de dragalase :D

4. Folosesti sarcasmul ?
Doar atunci cand cineva ma trateaza cu rautate.

5. Vei face vreodata Bungee Jumping ?
Cu siguranta nu as rata asa ceva daca as avea ocazia sa o fac :D

6. Care sunt cerealele tale preferate ?
Cele care contin fructe uscate.

7. Care este primul lucru pe care il observi la oameni ?
Felul de a fi.Pun destul de mult pret pe caracterul oamenilor din imprejurul meu,insa din pacate in ziua de asta nu prea gasesti oameni cum se cade :(

8. Culoarea ochilor ?
50% caprui 50% verde iar atunci cand sunt racita sau plang devin foarte verzi.

9. Filme de groaza sau happy ending ?
Am foat tot timpul atrasa de filmele de graza,insa asta pana am avut o ezperienta foarte urata cu niste cosmaruri :( iar de atunci nu am mai vizionat un fimlulet de groaza :( asa ca raspunsul final este happy ending desi imi plac cele de groaza :))

10. Vara sau iarna ?
Vara,desigur :D
11. Computer sau televizor ?
Computer ... la tv nu gasesc niciodata nimic interesant de vizionat :))

12. Unde ai mers cel mai departe de casa ?
Italia

13. Ai vreun talent special ?
Arta machiajului pe care o dobandesc de cand eram in scutece :))

14. Unde te-ai nascut ?
Falticeni

15. Ce hobby-uri ai ?
Machiaj,muzica,fotografie,filme.

16. Ai animale de casa ?
Yep,2 pisici si 2 catei :D

17. Care este filmul tau preferat ?
Cea mai grea intrebare ... am vazut sute de filme,si nu m-am putut decide niciodata care este cel mai bun :)) Insa pot spune ca cel mai frumos serial vazut este The 4400 <3 Un serial pe care l-as revedea in totalitate cu cea mai mare placere de 100 de ori :D

18. Ai frati sau surori ?
O sora mai mica.

19. Ce vrei sa fii cand o sa fii mare?
Makeup artist .. insa mi-am atins scopul :D pentru moment imi doresc sa-mi gasesc sufletul pereche :)) 

20. Filmele care nu-ti plac ?
Filmele spaniole,indiene si chinezesti =)) 

21. Cati ani vei implini la urmatoarea aniversare ? 
Exact numarul intrebarii . 21 de ani pe 21 iulie :D .. ce repede au trecut anii :(



Daca mai aveti alte intebari/nalamuriri in legatura 


cu mine,ma puteti intreba orice,oricand,oriunde :D 

Puteti prelua si voi acest tag dragut ;)

4 comments:

  1. Ce frumos e tagul, intentionez sa-l preiau si eu la un moment dat, imi plac intrebarile.
    Mi-a placut raspunsul la nr.10 :D Iti doresc sa-ti gasesti sufletul pereche sau cel putin pe cineva cat mai aproape de acest concept, dat fiind faptul ca eu nu cred in el, siiii....un pitic grasunel cand o fi vremea lui...pfff, eu vreau pitica :D
    Si se pare ca esti rac spre leu, ha? :P Interesanta combinatie!

    Pupici!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) imi plac mai mult baieteii :D
      da,ultima zi din zodia rac :D

      Delete
  2. Interesant tag-ul,asa mai aflam si noi cate ceva despre tine ;) si mie imi place vara,eu din pacate ,pana acum ,am intalnit multi oameni cu doua fete...mi-se pareau buni dar dupa ce-si atingeau scopul isi aratau adevarata fata,de asta acum sunt un pic mai rezevata si nu mai am incredere in oameni.....desi ma atasez foarte repede de ei (fara sa vreau) si dupa acea sufar :(
    Iti doresc succes in ceea ce-ti doresti sa faci :) Sa dea Domnul sa gasesti sufletul pereche si sa te iubeasca mult :) si sa vina si piticul dar la vremea lui....eu mi-am dorit foarte mult baieti dar Dumnezeu mi-a dat doua fete,iar acum un nepotel care il cresc eu :) deci intr-un fel ce era al meu era pus deoparte ;)
    pupici :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. bineinteles,toate la timpul lor! Ce-i al nostru mereu e pus deoparte :D
      multumesc :*

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...