Sunday, October 27, 2013

Today's Nails - newspaper

~QY nail polish kit manucure francaise:07,58
~Ziar
~Spirt

Nu am mai incercat acest tip de unghii de foarte mult timp,iar dupa cum m-a stiu persoanele apropiate,atunci cand am unghii lungi nu prea obisnuiesc sa le acord prea multa atentie(nu stiu de ce!),in schimb atunci cand sunt mici le fac zi de zi :)).
Modelul nu a fost tocmai unul 100% reusit,insa pana am facut ultima unghiuta mi-am cam dat seama care a fost greseala facuta :). Cu siguranta o voi reincerca zilele viitoare si cu siguranta vor arata mult mai bine!
 Stanga
Dreapta

4 comments:

  1. Tare interesante sunt! si eu tot zic ca o sa incerc tehnica asta!

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Eu am incercat si cu ziar cu scris colorat si iesie si mai bine! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. am vrut sa incerc si eu cu scris colorat,sau diverse forme,desene,etc dar nu am avut nici o bucatica de ziar/carte interesanta si numai buna pentru taiat :))
      o sa incerc altceva data viitoare :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...