Saturday, October 19, 2013

Tratament Expert - Loţiune cu Vitamina B5 - Farmec

Asa cum spune si titlul,sticluta aceasta contine o lotiune care,in ciuda marelui sau minus voi continua sa o folosesc :)

Despre produs:
Tratament intensiv pentru întărirea unghiilor, facându-le rezistente la rupere.
Formulă îmbogățită cu vitamina B5 şi hidrolizat de keratină, pentru fortifierea unghiilor moi și fragile.
Mod de utilizare:
Aplică pe suprafaţa unghiei, având grijă să protejezi cuticulele cu Farmec Ulei pentru unghii. În prima săptămână se folosește zilnic, după care se aplică de 2-3 ori pe săptămână. 
Se poate aplica peste loțiune și un lac colorat. 
A se proteja cuticulele cu grăsime sau ulei. Conţine formaldehidă.
Ce promite:
Unghiile se întăresc, nu se mai rup fără motiv, si poti sa le crești cat de lungi dorești.



Experienta mea cu acest produs:
Pentru inceput vreau sa spun ca nu am respectat instructiunile ca la  carte,folosind la inceput 1-2 ori pe saptamana,apoi de fiecare data inainte sa imi dau cu oja unghiile.
Din totdeauna am visat la unghii foarte lungi,care din pacate,pana sa folosesc aceasta lotiune nu reuseam sa am unghii mai mulgi de 5 cm :(.
Acum,dupa aproximativ 3 luni de la folosrea lotiunii,pot spune ca ma mandresc cu unghiutele mele,si asta pentru ca:
~Unghiile mele au devenit destul de tari
~In cele 3 luni pot spune ca m-i s-au rupt 1-2-3 unghii,insa nu in asa fel incat sa le tai de tot.
~Nu mai am probleme cu exfolierea lor,absolut deloc

Minusuri:
~Singurul minus pe care il are,este mirosul.
Nu stiu daca totate sunt la fel,sau doar a mea are ceva,insa cand am folosit-o pentru prima oara am crezut ca produsul este expirat de foarte mult timp :( 
Este pur si simplu oribil - oua clocite :)) 

Insa voi continua sa folosesc acest produs in ciuda mirosului sau! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...