Wednesday, October 2, 2013

Zombie

Zilele trecute am incercat pentru prima oara sa fac un astfel de machiaj.
Stiu ca nu este specialitatea mea :D,insa am fost curioasa sa vad daca imi reuseste ceva.
REzultatul nu a fost intocmai stralucitor,insa am invatat destul de bine secretele renumitelor "rani",fapt pentru care o sa mai incerc zilele viitoare din nou,si de ce nu,poate chiar si un micut tutorial.
Fata:
~Eyelash Adhesive Eye
~Elf Concealer
~Fard de ochi - Butternut
~Avon Calming Effects Cream
~Avon lip colours
~Acuarele
Ochi:
~ELF Eyelid Primer - Sheer
~Fard de ochi - Butternut
~Avon lip colours
Buze:
~Avon lip colours
~Fard de ochi - Butternut

5 comments:

  1. Superb post but I was wanting to know if you could write a
    litte more on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Thank you!

    My homepage :: between big-time success (en.wikipedia.org)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...