Saturday, November 23, 2013

4 Favorite Golden Rose - Care+Strong Nail Laquer

Se poate spune si altfel,preferatele lunii !
Asa cum v-am aratat in postarea anterioara,unghiutele mele s-au rasfatat in ultima perioada doar cu lacuri de la Golden Rose,si cu siguranta inca o vor mai face mult timp de acum!
Pe langa faptul ca acste lacuri sunt uimitor de rezistente,sunt fi extrem de frumoase,si merita toate laudele posibile!

Am facut si cateva fotografii ca sa vedeti cum arata in sticluta <3!
Iar aici,asa cum v-ar aratat si in cazul ceileilalte oje de la Golden Rose din colectia Paris,cateva fotografii cu rezultatul fiecarui strat adaugat,in cazul tuturor nuantelor!
Nuanta 161
Tot ce pot spune este ca arata muuult mai dragut in realitate,iar rezultatul este aproximativ celui cu sclipici,doar ca in cazul acestui lac,particulele de sclipici sunt ceva mai mari!
Nuanta 166
Imi place extrem de mult,indiferent ca este aplicata doar intr-un singur strat,2 sau 3,rezultatul este oricum placut!
Nuanta 160
La fel ca si in cazul nuantei 161,doar ca aceasta este roz!
Imi place mai mult aceasta fata de cea albastra!
Nuanta 165
Este in momentul de fata pe unghiile mele,deasupra ojei rosii de la Gabrini,unde v-am aratat rezultatul AICI.
Este preferata mea dintre toate cele 4!

Care este preferata voastra?
Voi care nuante le aveti din colectia Care+Strong?

6 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...