Wednesday, November 27, 2013

Botanical Choise - Purifying dead sea mud mask

Buna fetelor!
Saptamana trecuta am incercat o masca pe care o aveam aruncata printre multe alte produse care isi asteapta randul sa fie folosite :))!
Este vorba despre Purifying dead sea mud mask pe care o luase-m vara trecuta de la Lady's!


~Mi-a placut foarte mult ambalajul colorat
~Mi-a placut si faptul ca masca avea o culoare verzuie
~Are o textura destul de groasa s foarte fina
~Acopera foarte bine fata si mai ales porii
~Mi-a placut si efectul de crapare
~Ajunge pentru 2 utilizari
~Are un miros usor medicinal
~Mi-a placut si faptul ca atunci cand mi-am clatit fata nu am avut probleme cu ea,cum am patit cu alte masti are ma chinuiam 15 minute sa imi curat fata in totalitate!



~Rezultatele au fost destul de vizibile,facand cam ceea ce promite
~A lasat pielea foarte fina cu un aspect mai luminos si foarte curata







In partea stanga a ambalajului sunt enumerate cateva detalii despre masca in 3 limbi
 Iar pe spatele ambalajului o eticheta cu efectele mastii,modul de utilizare si cateva atentii!
De asemenea,nu puteau lipsi si ingredientele!
 Iar aici 2 fotografii cu masca imediat dupa aplicare,si inainte de clatire

Cine a mai incercat aceasta masca?Cum v-i s-a parut?

4 comments:

  1. Pare interesanta..eu rar folosesc masti pentru ca am tenul sensibil si mi-e cam fica sa nu-mi apara chestii ciudate pe fata.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si al meu este destul de morocanos unori :)) insa nu am exitat niciodata sa folosesc fel si fel de produse :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...