Saturday, November 30, 2013

Curatarea genelor false

Pana acum putin timp,curatarea genelor false nu prea facea parte din lucrurile pe care obisnuiesc sa le fac de obicei,iar multe dintre ele dupa 2 utilizari le aruncam!

Nu stiu cum procedati voi,insa eu acum reusesc sa imi pastrez genele false mai mult timp!

1 - Aveti nevoie de :
~un demachiant de ochi,eu l-am ales pe cel de la Yves rocher
~Un recipient unde sa puneti genele false,sau orice mai aveti nevoie de a curata!
~si bineinteles genele false,care trebuie curatate
 2 - Umpleti recipientul pe jumatate cu demachiant
 3 - Apoi puneti genele false inauntru
 4 - Lasati sa acctionele 10-15 minute
 5 - Apoi le puteti scoate pe un servetel
 5 - Cu un alt servetel le stergeti bine de impuritatile ramase
 6 - Apoi le puteti reda forma lor initiala cu ajutorul unui cleste de intors genele
 7 - Iar pasul final,le puteti pune inapoi in cutiutele lor speciale,in loc de cosul de gunoi!
Din neatentie le-am asezat invers,insa nu are asta importanta!
Voi cum procedati?

5 comments:

  1. Eu nu folosesc gene false pentru ca nu stiu sa mi le aplic cum trebuie. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;)) da,si pentru mine este destul de greu sa mi le pun!
      La alte persoane se pot pune usor,insa personal foarte greu!

      Delete
  2. am si eu niste gene false castigate de la MUA, insa spre rusinea mea...habar n-am sa le pun! inca sper c-o sa prind o ocazie suficient de buna sa le incerc, pentru ca altfel mi-ar parea rau de ele :(

    ReplyDelete
  3. Asa ceva mai rar imi e dat sa citesc!

    Here is my homepage :: ora exacta

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...