Wednesday, November 20, 2013

Gel de curatare - Gerocossen Laptisor de Matca

Un alt produs oferit spre testare din partea celor de la Gerocossen este acest gel de curatare!
Descriere:
Ideal pentru toate tipurile de piele, acest gel de curatare cremos si lejer curata perfect impuritatile, machiajul si excesul de sebum. Imbogatit cu laptisor de matca, mentine echilibrul hidrolipidic si nu usuca pielea. Lasa pielea curata, stralucitoare, cu o senzatie de prospetime. 
Mod de utilizare: 
Se aplica pe fata si gat si se maseaza usor.
Se indeparteaza cu o discheta demachianta. 
Continut :
 200 ml / fara parabeni - fara parafine / valabilitate 3 ani de la data fabricatiei / testat dermatologic

Rezultate!
~ Cel mai mult mi-a placut la acest gel de curatare faptul ca miroase demential <3 ! Are un parfum foarte fresh care persista in piele destul de mult timp!
~Lasa pielea foarte fina
~Curata foarte bine machiajul,iar pentru ca tenul meu este destul de gras in zona T,dupa folosirea gelului,tenul meu este foarte curat si foarte pufos!
~Cat despre spuma,pot spune ca,creeaza foarte putin spuma doar in zonele unde fata are mai mult pufulet :D
~Alte lucruri care mi-au placut au fost consistenta s-a,nici prea moale nici prea groasa,si mai ales ambalajul sau,care confera o mai usoara folosinta,si desigur,foarte igienica!
Ingrediente:

Eu personal ma declar foarte multumita de acest produs!
Voi l-ati incercat?

3 comments:

  1. Bine te-am gasit! Si eu folosesc acest gel de curatare, de foarte mult timp chiar; de cum l-am descoperit, n-am mai incercat altceva. Face, intr-adevar, ceea ce promite. Ma bucur ca-ti place! Pupici

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...