Thursday, November 7, 2013

Gerocossen - Crema nutritiva pentru fata si corp cu ulei de argan

Dupa cum sigur stiti,cei de la Gerocossen au adaugat in gama argan line aceasta crema minunata pentru fata si corp,iar cu ocazia sansei de a o testa,a devenit crema mea preferata,care cu siguranta voi continua sa o folosesc la nesfarsit!
~150 ml 
 In fotografia de mai joi puteti citi ceea ce promite aceasta crema!
Experienta mea cu aceasta crema
~Are o consistenta destul de groasa,insa in contact cu pielea se topeste si intra extrem de repede in piele fara a lasa urme de grasime!
~Are un miros foarte placut,care persista in piele cam 24 de ore!
~Pielea corpului meu este destul de uscata,insa dupa ce am aplicat pentru a doua oara aceasta crema pe intregul corp,pur si simplu nu imi venea sa cred cat de fina,pufoasa si hidratata era pielea mea!!De accea o ador atat de mult!
~Pe fata nu am observat nici o chimbare,insa asta pentru ca tenul meu este destul de hidratat!
~Din pacate produsul se termina cam repede :(,ajungand in jur de 7-8 utilizari!

Ingrediente:
Cu toate ca nu am avut ocazia sa folosesc foarte multe produse de-ale lor,insa cu sigurata o voi face pe viitor,eu sunt foarte multumita de produsele Gerocossen,o alta iubire de a mea fiind crema hidratanta pentru ten despre care v-am povestit la sfarsitul postarii de AICI.
Consider ca aceasta crema este extrem de buna,si o recomand cu placere tuturor celor care vor o piele frumoasa si hidratata!

4 comments:

  1. Nu prea am folosit produse Gerocossen,dar am citit pareri pozitive despre unele din ele. :)

    ReplyDelete
  2. Si eu am avut de la ei o crema cu colagen si squalen..super buna..cred ca ma folosit vre-o trei ... Trebuie sa o tin minte si pe asta.. Acum tocmai ce mi-am luat..dar e bine de stiu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu siguranta! Este pacat sa nu o incerci :))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...