Thursday, November 21, 2013

Golden Rose - Paris Nail Lacquer

Acum ceva timp am facut o comanda la Golden Rose,unde am ales cateva "delicii" si pentru unghiutele mele!
In aceasta postare am sa va arat singurul lac preferat din colectia Paris,si anume nuanta 69.
Iar ca sa va dovedesc cat de mult mi-a placut aceasta oja,va marturisesc ca in aproximativ 2 saptamani de cand mi-a venit coletul,am consumat deja un sfert din sticluta!
Imi cer scuze de pozele mai putin clare!Insa fotografiile au fost facute seara,fiind somnoroasa si intuneric,nu am realizat pe moment ca nu snt asa cum ar fi trebit sa fie!

Cert este ca aceasta oja rezista extrem de mult cu mai multe straturi decat cu una singura!
Iar avand in vedere ca,contine toate culorile posibile,acest lucru face ca oja sa fie folosita aproape nonstop :))
Care este oja voastra preferata din colectia Paris?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...