Monday, November 11, 2013

Golden Rose - Perfect Lashes - Blue Mascara

Acum cateva zile am facut o micuta comanda celor de la Golden Rose,iar printre produsele comandate se regaseste si acest rimel pe care mi-l doresc de multa vreme!
Rimelul costa 13,15 lei,dar am profitat de super reducere,cumparandu-l cu doar 7 lei!
Descriere produs:
O mascara unica pentru gene albastre divine. Formula speciala pigmenteaza genele si in acelasi timp le confera volum si un plus de lungime. 
Experienta mea:
Are o culoare foarte frumoasa,exact ca cea a ambalajului!
Ofera putin volum genelor si le alungeste!
Nu le incarca
Rezista foarte mult fara a curge sau a se faramita
Ingrediente!

2 comments:

  1. Am avut o perioada in care facusem o obsesie pentru rimelul albastru! :D
    Chiar n-am mai avut de mult timp unul..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mine,acesta este primul rimel albastru :))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...