Saturday, November 30, 2013

Golden Rose - Stick Foundation

Am inceput sa fac aceasta postare cu ceva timp in urma,insa pur si simplu nu prea am avut timp sa o public!

Este vorba de fondurile de ten stick de la Golden Rose,pe care le iubesc enorm de mult!
~Ambalajul m-a vrajit de la prima vedere!
~Are un miros usor parfumat
~Au un grad de acoperire mare,specific tuturor fondurilor de ten compacte!
UPDATE
Si pentru atunci cand am facut postarea,avusem destul de putin timp la dispozitie,am uitat sa mentionez cateva lucruri:
~Fondul de ten,se comporta exact ca un BB cream,in special cu cele de la Essence.
~Avand in vedere ca este destul de gras,trebuie fixat foarte bine cu pudra!
~Avand tenul mixt,iar zona T este destul de grasa,rezista in jur de 2-3 ore,apoi excesul de sebum incepe sa isi faca aparitia,insa,la mine toate fundatiile arata mai bine,ori mie imi place mai mult asa,cand tenul este usor lucios!
~Gradul de transferabilitate,este in functie de cata pudra folosesc.
Daca pun putin mai multa este totul ok,insa daca pun foarte putina este ca si cum nu as fi pus nimic!
Iar odata cu aparitia excesului de sebum,devine usor transferabil!
~Cutiutele in care au venit sunt si ele foarte frumos decorate!
~Iar ca nuante am ales 02 si 06! 
~Ingredientele mi-a fost un pic cam greu sa le fotografiez,insa se intelege cat de cat ce scrie acolo!

5 comments:

  1. Cat de fain pare!:x
    E superb machiajul. :*

    ReplyDelete
  2. Cat timp rezista pe ten? Cat de mare este gradul de transferabilitate? Cred ca orice review este incomplet fara aceste informatii esentiale.

    ReplyDelete
  3. Ce bine arata machiajul. Nu stiam de existenta acestui fond de ten.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...