Thursday, November 7, 2013

One Smooth Operator Formula 10.0.6

Am primit acest scrub de la Lucia,iar dat fiindca mi-a  placut destul de mult cum s-a comportat,am zis sa ii fac un mic review. 






Mi-a placut in primul rand mirosul,o usoara aroma de fructe care imi face 
mereu pofta de portocale atunci cand il folosesc,consistenta sa si mai ales rezultatul sau,un ten curat,fin si luminos! Iar pentru ca sunt o lenesa uneori,las fotografiile sa isi spuna cuvantul in legatura cu consistenta,modul de folosire,ingredientele si  averstismentele acestui scrub!








5 comments:

  1. Replies
    1. :* despre celalalt tubulet al si mai multe cuvinte de lauda :))
      pt ala am cateva fotografii cu inainte si dupa :)

      Delete
  2. Si eu folosesc acum o crema de fata cu miros de portocale,imi place ca e foarte fresh! :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...