Thursday, November 21, 2013

Prima mea comanda Yves Rocher

Am asteptat nerabdatoare o saptamana intreagasa imi ajunga pretiosul pachet de la Yves Rocher,si uite ca astazi a ajuns!
Desi am mai folosit produse de la ei,venise timpul sa fac si eu o comanda si sa incerc produsele lor laudate peste tot :D
 A fost o comanda destul de mare,si foarte parfumata :D
Banuiesc ca voi,cele care ati mai incercat produse Y.R. stiti deja la ce folosesc fiecare produs in parte:))
Insa in curand voi reveni cu propriile pareri despre fiecare in parte!
Iar pentruca comanda a fost destul de valoroasa,am primit si cateva produse cadou!

8 comments:

  1. Sa le folosesti cu placere! :D

    ReplyDelete
  2. chiar ca destul de mare comanda!
    o gramada de bunatati ti-ai achizitionat de la ei:)
    sa le folosesti cu placere.
    te pup!

    http://thatshwhywesmile.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. Sa te bucuri de ele! O comanda frumoasa! Astept review-uri!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...