Tuesday, December 10, 2013

Balsam de buze hranitor - Yves Rocher

Neata!
Vremea rea a ajuns si pe lamine,cu putin omat,asa ca de acum incep sezonul de hibernare :))

Astazi va prezint actualul meu balsam de buze de la Yves Rocher.Prea multe cuvinte nu sunt de spus,insa il prezint asa,pentru a va crea o idee despre el pentru cele care nu l-au incercat!
Ce nu mi-a placut
~Nu mi-a prea placut ambalajul,acesta fiint unul foarte ieftin.Insa nu ma astept la mai mult pentru 7 lei :))
~De asemenea in momentul de fata butonul de rotire este defect,iar atunci dupa ce il folosesc trebuie sa imping balsamul cu degetul inapoi in tub :(
~Trebuie aplicat mai mult produs pentru a fi simtit pe buze :) in jur de 3-4 aplicari :)

Ce mi-a placut
~Are un miros placut de migdale
~Hraneste foarte usor buzele,conferind buzelor finete
~Rezista pe buze in jur de o ora.
 Si de asemenea,ca in c azul tuturor produselor Yves Rocher,undeva pe spatele ambalajului exista o micuta eticheta cu cateva detalii despre acest produs!

Voi l-ati incercat?

7 comments:

  1. Nu l-am incercat dar am si eu un balsam de buze cu cocos, de la Yves Rocher si imi place mult :)

    ReplyDelete
  2. Balsam de buze de la Yves Rocher nu am avut pana acum,desi am fost tentata sa-mi iau unul acum cateva zile.Poate la urmatoarea vizita in magazin. :D

    ReplyDelete
  3. ce-mi place cum l-ai prezentat <3 cred ca miroase foarte bine :)

    ReplyDelete
  4. Eu il am pe cel cu vanilie. Cred ca rotita e defecta la toate :)) si la mine e aceeasi problema. Dar pot sa traiesc cu ea, deoarece balsamul miroase super si compenseaza toate celelalte neajunsuri. Hidrateaza destul de bine, eu dau cam de 2 ori cu el, nu de 3-4 ori, si tine ceva...
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh,acum depinde si de grosimea buzelor,din cate vad ale mele sunt mult mai groase ca ale tale :*

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...